et pinligt sex spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.056 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Anonym trådstarter

klasker det på jeres maver når jeres fyr støder i jer når i dyrker sex i misionærstillingen? (lyder klask) eller er det bare min mave der er blevet så slasket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

LouiseNielsen

Hehe nej her er det ikke maven der laver klaske lydene......

Anmeld

16. februar 2010

Mutti2

Anonym skriver:

klasker det på jeres maver når jeres fyr støder i jer når i dyrker sex i misionærstillingen? (lyder klask) eller er det bare min mave der er blevet så slasket?

Hehe.... Nej, det er ikke kun dig!! Her tror jeg dog det er en mellemting af maven samt mine dejlige store lår, der giver de store klask

Knus

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Smiler... sikke et sødt spørgsmål .... Kunne altså ikke lade hver at smile... og det er sikkert slet ikke sjovt...

Men altså min mave er heller ikke op trimmet (også "slasket" efter 3 graviditeter/fødsler), men lige frem slasker/klasker når jeg dyrker sex, det syntes jeg ikke, men vil da lige prøve at lytte og se efter næste gang  (nu ved du nok hvad jeg tænker på næste gang jeg dyrker sex)

Du høre fra mig i morgen He he...

Knus Pia.

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

haha nej det er det heller ikke her.... great balls of fire, som man siger

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

LouiseLarsen skriver:

Griner - frækkert... *GGGG*

Anmeld

16. februar 2010

Vial

Nej, det gør min mave ikke. Til gengæld kan man sagens høre, hvis jeg lige har drukket et glas vand. Så skvulper det derinde. Ikke den frækkeste lyd. Lidt for meget akvarie 

Anmeld

16. februar 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

Griner - frækkert... *GGGG*

Kunne ikke lade være....

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

LouiseLarsen skriver:

Kunne ikke lade være....

Griner... og hvor er det da bare skønt du ikke kunne det, den slags indlæg skal der også være plads til... - Lidt sjovere end mange af de andre alvorlige hele tiden, du ved... *S*

GRINER.....

Anmeld

16. februar 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Ja det sker. og det er altså ikke fordi min mave er fed.... Sådan er det bare nogen gange

jeg tror det har noget at gøre med at han måske støder hårdt, og ligger i en midterstilling. altså ikke helt tæt til dig, men heller ikke helt fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.