Andre som skal giftes i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

MetteE

Jeg melder mig også på banen, vi skal giftes d. 3/4-10 i erritsø kirke med efterfølgende fest på Ryes Kaserne 

kjolen er købt det eneste der mangler er velkomsdrinken og en endelig aftale med bageren om stativet til bryllupskagen

Håber i alle får en god dag.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

JustAnotherName

Vi gifter os 4 maj 2010 på rådhuset. Det er mest for at have papir på hinanden, og sikre børnene, mm. Vi fejrer intet for nogen. Kun os selv. Det er vores bryllupsdag, og vores 5-års dag, så børnene skal passes og vi tager ud og spiser på restaurante. Thats it!

Den 4 maj 2013 tager vi så revanche, og gør det til en stor herlig fest.
Da skal vi giftes (igen) - men denne gang i kirke, og med hele tjuhejet bagefter, stor fest, osv...   .....Vi skal lige have sparet op og få råd først!

Anmeld

11. marts 2010

Dia

Jeg vil lige sige tillykke til jer alle sammen  Blev selv gift i december, og I har virkelig noget at glæde jer til. Man forestiller sig dagen, og hvor fantastisk det bliver, og i virkeligheden er følelsen og dagen endnu mere fantastisk, end man forestillede sig den. Så nyd det

Anmeld

13. marts 2010

norup81

Skal giftes den 24/7-10 i Bælum Kirke, hvor festen efterfølgende skal foregå på restaurant Havkatten i Hals.

Glæder mig rigtig meget. Føler selv at der er styr på det meste, men mangler lige at få snakket med fotografen.

Ja så mangler kjolen selvfølgelig også, men da jeg havde været ude og prøve kjole og næsten fundet en. Fandt jeg ud af at jeg var gravid. Så kjolen skal jeg ud og finde i april istedet for.

Anmeld

13. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi har besluttet at gifte os i udlandet. Vi trænger til at komme lidt væk sammen, og så vil vi bare nyde hinanden istedet for, at holde en stor fest som er lige så dyr. Så det bliver nok i Californien, da vi har en særlig tilknytning.

Anmeld

13. marts 2010

Sofiedk

Ej en skønt beslutning smukke, vi skal helt sikkert også giftes i udlandet når vi engang skal giftes (altså når manden engang får taget sig sammen med at komme ned på knæ ) Tror bare det er en rigtig god måde at gøre det på og tror på ingen måde det bliver dyrere end at holde det herhjemme.

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Alexis skriver:

Vi har besluttet at gifte os i udlandet. Vi trænger til at komme lidt væk sammen, og så vil vi bare nyde hinanden istedet for, at holde en stor fest som er lige så dyr. Så det bliver nok i Californien, da vi har en særlig tilknytning.

Det vil jeg også, hvis jeg skal giftes

Anmeld

25. marts 2010

Anne85

Hej kommende brude

Har I mon været ude og købe kjolen?? Ellers ysnes jeg bestemt I lige skal kigge med her

Jeg sælger min smukke smukke brudekjole fra sidste sommer... Har prøvet at vedhæfte et par billeder for det siger vist mere end en lang beskrivelse... skriv gerne hvis I vil se flere billeder eller høre mere...

Mht til størrelse så er kjolen jo lagt både ind og op, men jeg kan oplyse om, at er 1,68 m høj og vejer (hmmm... vejede for siden er der lige kommet en lillesøster i maven) ca. 60 kg og er vist meget normal af bygning.

Jeg bor i Kolding...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2010

Ønskebarnet

Vi skal også giftes i år d. 11 december. Det skal være i kirke og festen skal holdes i en festsal.

Anmeld

25. april 2010

Ønskebarnet

Anne85 skriver:

Hej kommende brude

Har I mon været ude og købe kjolen?? Ellers ysnes jeg bestemt I lige skal kigge med her

Jeg sælger min smukke smukke brudekjole fra sidste sommer... Har prøvet at vedhæfte et par billeder for det siger vist mere end en lang beskrivelse... skriv gerne hvis I vil se flere billeder eller høre mere...

Mht til størrelse så er kjolen jo lagt både ind og op, men jeg kan oplyse om, at er 1,68 m høj og vejer (hmmm... vejede for siden er der lige kommet en lillesøster i maven) ca. 60 kg og er vist meget normal af bygning.

Jeg bor i Kolding...

Hvor er du bare en smuk brud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.