Andre som skal giftes i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.385 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor, hvornår og hvad gør i?

Kunne være hyggeligt at udveksle ideer.

Vi overvejer at sige nej tak til kirke og fest, og smutte til USA og blive gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg skal giftes i Rindum kirke, D 3 juli 2010....

Vi holder barnedåb sammen med.... Vi bliver 73 pers til festen, som skal holdes i et stort lækkert forsamlingshus i Ringkøbing. Vi har bestilt mad, og levende musik og købt ind til bordkort og invitationer, som jeg snart skal i gang med at lave.....

Kjolen er også købt.....

Anmeld

18. februar 2010

Lyder dejligt

Vi satster på bryllup d. 10/7. Vi vil umiddelbart holde noget meget småt, eller rejse ud og blive gift. Kirke og sådan er ikke lige mig.

Jeg drømmer om sand, vand og min mand ved min side

Anmeld

20. februar 2010

Der må da være andre end os to, som skal giftes i år?

Anmeld

20. februar 2010

Corn

Nej jeg skal ikke giftes... Men vi havde sådan en sjov dag, så vi snakker hvert år om at gøre det igen..

Anmeld

20. februar 2010

Mum33

Vi skal giftes d. 31/7 .... kirkebryllup samt efterfølgende fest på en efterskole, så alle gæster kan overnatte. Har lige fået kjolen i hus, så nu begynder jeg at glæde mig

Anmeld

20. februar 2010

MyBaby

Jeg VIL rigtig gerne giftes i år.... Men det tæller nok ikke helt !

Jeg er desværre ikke så heldig at være blevet friet til endnu, men håber det sker engang!

Tillykke til jer begge i hvert fald!

Anmeld

20. februar 2010

ooo

Jamen jeg skal da også giftes i år, d. 12. juni. Vi skal giftes i en kirke, og derefter holder vi fest for en masse dejlige mennesker på en naturskole, hvor folk kan overnatte og blive til brunch næste dag.

Metha.

Anmeld

20. februar 2010

JonTri

Jeg skal giftes her den 15. maj 2010. Vi skal giftes i en hyggelig landsbykirke og holde festen i Viborg Lounge. Det meste er ved at være på plads

Anmeld

25. februar 2010

iln

Jeg skal giftes den 12. juni. Vielsen skal foregå i en slotskirke og så holdes festen i et lækkert rundt glaslokale efterfølgende.

Glæder mg helt vildt og skal ud og prøve kjoler i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.