Så meget i tvivl - vandafgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Michala

Tak for jeres svar

Jeg synes det lugter lidt anderledes, men ikke særlig kraftigt, så det er lidt svært at være helt sikker, men ja, måske det så bare er den ene hinde der så er sprunget.

Jeg prøver bare med lidt mere tålmodighed, og håber at der så snart sker noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

lillemunk

Hos mig snakker vi flodbølge hver gang... holder med Winnie, men ikke meget forstand på det.
Håber på der snart kommer veér til dig

Anmeld

16. februar 2010

Mutti2

Michala skriver:

Håber lidt at nogle af jer kloge tøser har oplevet eller hørt om vandafgang i meget lille mængde, hvor der ikke siver mere efterfølgende?

Jeg oplevede nemlig imorges at der skete et lille blop eller noget, lige som jeg skulle rejse mig for at gå på toilettet, hvorefter det løb ud af mig. Kunne tydeligt mærke at jeg ikke tissede, men tænkte først på det som udflåd. Efter jeg havde tisset opdagede jeg så at mine bukser var blødt igennem, hvilket det aldrig har gjort før ved udflåd. Så tænker om vandet kunne være gået. Gør så som jeg har læst, at lægge et bind i og se om der kommer mere. Synes dog ikke at der er kommet mere, selv her 4 timer efter. Fødegangen har travlt, så de havde ikke rigtig tid. Første gang jeg ringede, blev der sagt lige et øjeblik, hvor røret blev lagt og jeg ventede i 6 min, før der så blev lagt på Anden gang fik jeg at vide at ringe en time efter. Og 3. gang nåede hun ikke at høre mit spørgsmål, før hun sagde "du ringer bare hvis der kommer noget".

Så er bare så meget i tvivl om hvor vidt det er vandet der gik - og kan ikke holde ud bare at sidde og vente...

Sikke et langt indlæg for et lille spørgsmål

Michala 41+0

Halløjsa

Jeg havde også den slags "plop" du snakker om, og det var mit vand der gik!!! Jeg fik dog ve-storm med det samme jeg rejste mig. Og så gik det stærkt!!

Men jeg synes da du skal tage afsted til fødegangen og blive tjekket  

Held og lykke med fødslen  

Det er det mest fantastiske du kommer til at opleve

Knus

Anmeld

16. februar 2010

Elizabeth Nuñez

Jeg oplevede også at mit vand gik, men det var som om at det blev ved med at løbe ud af mig, der var kun nogle enkelte gange hvor jeg enten sad eller lå ned, hvor det ikke røg ud, men ligeså snart jeg rejste mig strømmede det ud igen.

Jeg fik ikke veer, men blev sat igang med ve stimulerende drop nogle timer senere.

Fakta er at hvis dit vand er gået skal du føde inden for 24 timer da der ellers kan komme infektion.

Men umiddelbart af hvad du fortæller synes jeg ikke at det lyder som vandafgang (ikke ud fra mine egne erfaringer). Jeg blev nødtil at skifte bind nærmest hvert kvarter fordi det hele tiden blev vådt. Men hvis du er i tvivl så synes jeg at du skal tage på fødegangen og bede dem om at se dig.

Håber alt går som det skal for dig

Kærligst Elizabeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.