Ugentlig vejeliste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Mutti2

kitty skriver:

Jeg har tabt det kg jeg havde taget på. så jeg er på - 1½ kg nu...

I denne uge må jeg ikke træne, da jeg er blevet opereret... Så jeg ved ikke lige, hvordan det kommer til at gå

Men vi kan godt, tøser! Kom så!!

Hehe-...... Ja vi kan....

Tror jeg skal hjem og træne lidt i dag  Skal nok træne lidt ekstra for dig

God healing til dig søde Kitty

Det er da også super flot at du har tabt det kg igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe-...... Ja vi kan....

Tror jeg skal hjem og træne lidt i dag  Skal nok træne lidt ekstra for dig

God healing til dig søde Kitty

Det er da også super flot at du har tabt det kg igen.

Ja, jeg er også fint tilfreds. Jeg har mens, og plejer at tage et ton på (læs:2 kg), så at jeg har tabt mig, er lidt et mysterie.. Er spændt på om kg'ene har sneget sig på til mandag..

Hvis jeg har tabt 1,1 kg på de næste 14 dage, lover manden mig en tur i biografen. Det skal jeg da!!

Du må hjertens gerne træne for mig! Tark

Og tak for "Healingen"! I need it!

Anmeld

10. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Snøft... hulk...

Tog lige vægten i fitness centeret igår, da jeg ikke har været på vægten siden okt '09...

Og føj for nogle tal... Inden frederic blev til sagde den en fedt% på 12,4 og nu siger den 23,5 %.

En kamp vægt på 75,2 kg til mine 179 cm. Har godt nok slettet dette igen og igen, for ingen skulle se de grimme tal. Men nu hvor de står her -.har jeg endnu mere grund til at få dem ændret.

Men det gør mig sku lidt ked at der er 15 kg for meget. Fik et helt chok da det stykke papir kom ud af den maskine. Tænkte med det samme 'sultestrejke' og fedtforbrænding.

Kan slet ikke mærke de midterste/ nedre mavemuskler uanset hvor hvor mange mavebøj jeg laver, både hjemme, i fitness og på rent mavehold. Skide ks....

Men render stadig med den her lorte gips arm, så det bliver kun til opvarmning og så ellers styrketræning. Er dog med på nogle hold - step - mave/ryg mm. Men vil ikke tage de der mega svide som svin ture, da jeg ikke kan vaske under gipsen.

Mål? At få den her skide gips af, træne igennem og begynde på mit dejlige fysiske arbejde igen. Så sætter det ret lavt. 3 kg inden den første april.

Anmeld

10. marts 2010

RumlesMor

Milla-Victoria's mor skriver:

Ej hvor godt  Tillykke med vægttabet  Det er da super dejligt

Her går det bare slet ikke for godt!! Jeg vejer nu 72 igen, hvilket er min start-vægt!! Hmmm....  Måske jeg ikke tager det så seriøst som jeg burde!!

Jeg står ellers og "hopper" på min Wii fit plus, ca. 4 - 5 gange om ugen a flere timer!! Og jeg har jo lagt min kost om, samt spiser ikke så meget som jeg plejer!! Så jeg forstår ikke hvorfor det ikke bliver bedre  

Når du som noget nyt er begyndt at indtage flere måltider (hvor sunde de så end er) og træner, vil din krop i starten binde væske.

Så du kan sagtens gå og vente 2 mdr. før dit vægttab viser sig, fordi kroppen holder på væsken. Den forstår ikke det nye system, og binder nogen reserver den kan tære på. Når kroppen vænner sig til den nye standard, frigiver den reserverne, og du vil måske opleve et vægttab på 3-4 kg. på bare en enkelt uge.

DU skal også huske at muskler vejer mere end fedt, så hvis du er begyndt at gendanne nogen muskler, så du også lige over en pukkel før resultaterne viser sig.

Husk at måle dig selv med et målebånd - især her i starten. Her vil du sikkert kunne se en forbedring, selvom vægten står stille.

Bare lidt gode råd - som forhåbenlig holder gejsten igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.