Ugentlig vejeliste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Mutti2

kitty skriver:

WOW, hvor godt gået!!

Du skal da nok klare det sidste også!

Jeg har sat 8 som delmål.. jeg skal gerne tabe 12-14. Men da jeg er i et 10 ugers projekt, synes jeg jeg havde det bedre med et mål på 8 end på 12-14...

Tak  Og i lige måde

Jeg havde egentligt også forestillet mig at jeg ville tabe mig det dobbelte!! Men man bliver jo også nødt til at være en smule realistisk  

Så nu starter jeg med 8 kg, så må vi se om ikke der kan rasle lidt mere af

Hvad gør du for at tabe dig??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

otlitrom

Milla-Victoria's mor skriver:

Tak  Og i lige måde

Jeg havde egentligt også forestillet mig at jeg ville tabe mig det dobbelte!! Men man bliver jo også nødt til at være en smule realistisk  

Så nu starter jeg med 8 kg, så må vi se om ikke der kan rasle lidt mere af

Hvad gør du for at tabe dig??

Knus

Vi har et projekt kørende på mit uddannelses-sted med De Danske Vægtkonsulenter. Jeg følger det ikke slavisk, men næsten! Jeg tager de ting jeg fortsat vil kunne leve med, for det skal ikke være en sur pligt at tabe sig..

Og så træner jeg 4 gange om ugen, for det meste spinning.

Hvad har du gjort?

Anmeld

20. februar 2010

Mutti2

kitty skriver:

Vi har et projekt kørende på mit uddannelses-sted med De Danske Vægtkonsulenter. Jeg følger det ikke slavisk, men næsten! Jeg tager de ting jeg fortsat vil kunne leve med, for det skal ikke være en sur pligt at tabe sig..

Og så træner jeg 4 gange om ugen, for det meste spinning.

Hvad har du gjort?

Okay  Lyder da spændende

Du har ret, det skal ikke være surt at gå på kur!! Jeg prøver også ihærdigt at arbejde ud fra den teori!!

Og så tænker jeg meget over den med at man skal spise inden for rimelighedens grænse!! Altså skal man have plads til mere når man går fra bordet!!

Ellers har jeg bare trænet virkeligt meget med min nye Wii Fit Plus  Nyder det helt vildt, og så er det super sjovt!! Det er en måde jeg kan træne på herhjemme når lillepigen er her, eller når hun sover!! Den bedste optimale løsning for mig

Anmeld

20. februar 2010

LotteN

Uha, dn vil jeg sandelig gerne være med på. har tabt 10 kg et år efter jeg fødte lærke, men så er det også gået i stå.

Har en ønskevægt på 60 kg, så nu skal der kæmpes for de sidste 5 kg - i inspirerer mig jo SÅ jeg hopper på vægten imorgen og melder mig i jeres lille ugentlig vejeliste

Anmeld

22. februar 2010

otlitrom

Så er det min tur til at opdatere... Not Good!

Har fået besked på at skære ned på træningen, for mine muskler er nok liiidt angrebet af mælkesyre..

Jeg har taget 1 kg på..

Har ikke mistet modet. Jeg må bare hanke op i mig selv, og droppe to træninger om ugen. Men det går nok!

I CAN DO IT!

Anmeld

23. februar 2010

NLME<3

jeg er med, jeg vejer mig hver tirsdag  vil gerne smide rigtig meget, ved ikke helt hvor meget endnu, tager det lidt af gangen. jeg kan vælge og skifte hele mit tøj skab ud eller gå på kun  så jeg tager kuren, har smidt 4 kg indtil nu, men denne uge har jeg ikke smidt noget men har heller ikke taget på, er okay jeg var til pige hygge for første gang efter mikkel er født, og der drak jeg vin, så det er bare dejligt jeg ikke har taget på

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2

Ihhh hvor har jeg bare dårlig samvittighed.

Har taget på i vægt igen, så nu er jeg oppe på 73, hvilket er 1 kg over min start-vægt!!

Jeg tror det skyldtes min bytur sidste weekend, samt at jeg har lagt kosten om! Jeg tror lige min mave skal vende sig til at spise både morgenmad og middagsmad!!!

Plejer faktisk kun at spise aftensmad!!

Men på den anden side har jeg lagt kosten om, og så småt begyndt med sunde ting  (er skide stolt over at det har holdt i 4 dage nu &nbsp

Min træning er også blevet mere intens.

Men eftersom jeg har taget på igen, er målet nu oppe på 10,3 kg.

Måske liv urealistisk!! Men jeg må tage det som det kommer  Hvordan går det hos jer??

Knus

Anmeld

10. marts 2010

Sujan

Ville lige tage denne tråd op igen. Jeg har været oppe på 68 kg. Det var i december måned. Jeg har fået en wii fit som jeg er gået amok på. Derudover spiser jeg kun slik og drikker sodavand i weekenden. Jeg træner 1-2 gange i motionscenter om ugen. Ja og i morges var jeg på vægten den sagde 65,3 kg. Så er bare så glad. Vil gerne ned på 60-62 kg.

Hvordan går det med jer andre?

Anmeld

10. marts 2010

Mutti2

Sujan skriver:

Ville lige tage denne tråd op igen. Jeg har været oppe på 68 kg. Det var i december måned. Jeg har fået en wii fit som jeg er gået amok på. Derudover spiser jeg kun slik og drikker sodavand i weekenden. Jeg træner 1-2 gange i motionscenter om ugen. Ja og i morges var jeg på vægten den sagde 65,3 kg. Så er bare så glad. Vil gerne ned på 60-62 kg.

Hvordan går det med jer andre?

Ej hvor godt  Tillykke med vægttabet  Det er da super dejligt

Her går det bare slet ikke for godt!! Jeg vejer nu 72 igen, hvilket er min start-vægt!! Hmmm....  Måske jeg ikke tager det så seriøst som jeg burde!!

Jeg står ellers og "hopper" på min Wii fit plus, ca. 4 - 5 gange om ugen a flere timer!! Og jeg har jo lagt min kost om, samt spiser ikke så meget som jeg plejer!! Så jeg forstår ikke hvorfor det ikke bliver bedre  

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Jeg har tabt det kg jeg havde taget på. så jeg er på - 1½ kg nu...

I denne uge må jeg ikke træne, da jeg er blevet opereret... Så jeg ved ikke lige, hvordan det kommer til at gå

Men vi kan godt, tøser! Kom så!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.