Pompdelux!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

lisbeth2910 skriver:

Man skal inviteres af en der holder det. Eller holde det selv og samle min. 10-15 gæster.

Vi var 35 - så der blev hevet og flået noget i tøjet. hi hi

Den der holder det får 5 % af omsætningen i værtinderabat (mener jeg det er, har aldrig selv holdt det)

Ej, det er da rigtig ærgeligt når nu man ikke lige kender nogle der afholder disse parties...hmmm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

lisbeth2910 skriver:

Jeg var til homeparty i søndags  og puha det var rigtig fint altsammen. Jeg fik vist også lige gjort dakortet rødglødende.

Allerede der var der nogen ting der var udsolgt, eller meget få tilbage af, og det var jo inden salget åbnede på nettet. Så jeg ville skynde mig, hvis der var noget jeg bare var vildt forelsket i.

Lisbeth

Jeg kunne også se da jeg var derinde da de åbnede for salget, at nogle af tingene allerede var udsolgt i nogle størrelser... men sådan synes jeg det er hver gang de åbner salget for en ny kollektion.

Anmeld

16. februar 2010

Chatarina skriver:

Uhhh så blev jeg også meget fattigere

Ha ha, ja det kan slet ikke undgås når man klikker sig ind på den side

Anmeld

16. februar 2010

LISBETH:-)

Så må du holde et selv :-) Du invitere så bare alle du kender der kunne være interesseret, og hvis man ikke kender så mange, kan man jo bare sige til dem man invitere at de gerne må tage veninder mv. med - så bliver det hurtigt til nogen stykker.

Man skal nok holde det i starten af sæsonen ellers er det hele bare udsolgt, og så er der ikke så meget ved det.

Jeg har ihvertfald tænkt mig at holde et næste gang der kommer en ny kollektion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.