Pompdelux!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.814 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej alle skønne mødre!

Så er det idag at Pompdelux har åbnet for endnu én lækker kollektion. Jeg har allerede været inde at bestille en kæmpe ordre til min store datter på 5 år. Hun elsker deres ballonbukser, og moderen er jo også helt pjattet med tøjet, så det går godt i spænd

Skynd jer inden jeres størrelser til poderne bliver udsolgt

Ha' en dejlig dag.

Kram fra Corinna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

DK

Ihh det er fint! Jeg kan godt lide at de bruger lidt flere lysere farver nu end de har gjort før!!

Anmeld

16. februar 2010

DK skriver:

Ihh det er fint! Jeg kan godt lide at de bruger lidt flere lysere farver nu end de har gjort før!!

Helt sikkert, men når alt kommer til den sidste ende, så er deres tøj jo bare vildt skønt

Har du set de gule ballonbukser? Kan lige forestille mig et par sommerbrune ben i dem

Anmeld

16. februar 2010

betski

Mathildesmor skriver:

Hej alle skønne mødre!

Så er det idag at Pompdelux har åbnet for endnu én lækker kollektion. Jeg har allerede været inde at bestille en kæmpe ordre til min store datter på 5 år. Hun elsker deres ballonbukser, og moderen er jo også helt pjattet med tøjet, så det går godt i spænd

Skynd jer inden jeres størrelser til poderne bliver udsolgt

Ha' en dejlig dag.

Kram fra Corinna

Puha det er jo nærmest farligt at se på den side

Skal til homeparty den 28/2 meeeen ved ikke om jeg skulle bestille noget allerede nu

Anmeld

16. februar 2010

LISBETH:-)

Jeg var til homeparty i søndags  og puha det var rigtig fint altsammen. Jeg fik vist også lige gjort dakortet rødglødende.

Allerede der var der nogen ting der var udsolgt, eller meget få tilbage af, og det var jo inden salget åbnede på nettet. Så jeg ville skynde mig, hvis der var noget jeg bare var vildt forelsket i.

Lisbeth

Anmeld

16. februar 2010

duddi. skriver:

Puha det er jo nærmest farligt at se på den side

Skal til homeparty den 28/2 meeeen ved ikke om jeg skulle bestille noget allerede nu

ENIG

Jeg ville også bare lige ind at "kigge lidt", men inden jeg forlod siden igen, havde jeg brugt alt for mange penge derinde

Mht. homeparties - det har jeg aldrig selv været til, men har ofte tænkt tanken. Tilmelder man sig bare der hvor man bor nærmest, eller skal man kende vedkommende der afholder det?

Anmeld

16. februar 2010

LISBETH:-)

Mathildesmor skriver:

ENIG

Jeg ville også bare lige ind at "kigge lidt", men inden jeg forlod siden igen, havde jeg brugt alt for mange penge derinde

Mht. homeparties - det har jeg aldrig selv været til, men har ofte tænkt tanken. Tilmelder man sig bare der hvor man bor nærmest, eller skal man kende vedkommende der afholder det?

Man skal inviteres af en der holder det. Eller holde det selv og samle min. 10-15 gæster.

Vi var 35 - så der blev hevet og flået noget i tøjet. hi hi

Den der holder det får 5 % af omsætningen i værtinderabat (mener jeg det er, har aldrig selv holdt det)

Anmeld

16. februar 2010

betski

Mathildesmor skriver:

ENIG

Jeg er blevet inviteret. Men jeg har læst på hjemmesiden, at man selv kan holde et homeparty hvis man vil:

http://www.pompdelux.dk/p/home-shopping-home-shopping  måske det var noget

Anmeld

16. februar 2010

Lillefe

jaaaaaaaaaee.. elsker pomdelux.. jeg var til åben hus den 8! har allerede handlet for alt for meget

Anmeld

16. februar 2010

ChatH

Uhhh så blev jeg også meget fattigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.