Tissemænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. maj 2008

Tut

Hej piger,

Hiver jeres drenge også i deres tissemænd - Og her taler jeg om jeres 10 mdr. gamle drenge, og ikke dem i er gift med ;)

Noah han hiver i regnormen konstant når han har bleen af...

Ih, jeg får helt ondt i maven når han gør det, for han hiver virklig langt i den og trykker - det må da gøre hamrende ondt.

Selvfølgelig skal han have lov til at pille - han har jo lige opdaget at han har den :D

Er der andre knægte der også hiver i deres?

Mette - "et hiv er i orden, men tre hiv så er det leg"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2008

linemus

Ha ha ha - ja, jeg husker det godt. Sebastian gjorde det også og gør det stadig (er 3,5 år nu), og det ser virkelig voldsomt ud, når han hiver langt ud i den. Jeg har spurgt ham, om det ikke gør ondt, men han siger bare nej og griner. Så det gør det nok ikke... selvom også faren får helt ondt et vist sted...

Knus Line

Anmeld

17. maj 2008

Sille

haha... freja har jo (heldigvis..:'() ingen tissemand men hun piller altså ved tissekonen hver chance hun får.. Og vores store dreng gjorde det også.. og faren ja han gør det sommændt også stadig... Jeg er dog holdt op med det, så mon ik freja også vokser fra det..:D

Anmeld

17. maj 2008

BellaT

:)):)):))

Ja, også her. Av Av. Men Phillip storgriner bare:D.

Anmeld

17. maj 2008

Anja

Ja, her er det det samme. Elias tager fat i tissetrolden så snart bleen er væk. Jonas gjorde det samme.

Anmeld

17. maj 2008

Lise

Tror ikke helt Simon ved han har den endnu. Har aldrig set ham tage fat i den. Men mon ikke han finder den en dag (det håber jeg for ham...).

Anmeld

18. maj 2008

Nadi

Jep jep! Hvis ikke Oliver har noget andet i hænderne imens han bliver skiftet så ved jeg hvor hans hænder er :D Lidt klamt hvis der er andet end tis i bleen +o( Han opdagede den for flere måneder siden, og den har seriøst været udsat for lidt af hvert :( Men han virker ikke til at være mærket af hvis han har haft en rift på den pga for lange negle :$ Og jeg synes altså også han skal have lov til at udforske sin krop, kan ikke helt døje dem der siger fy fy til deres små baby'er når de piller ved den! -Nadia

Anmeld

18. maj 2008

bette

tror ikke mikkel har fundet ud af at han har sådan en bette mand dernede.. endnu
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.