endelig endelig endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2008

Loggidut

møver Tiffanie sig baglæns...godt nok ikke oppe på hendes knæer, men når hun kommer på på strakt arm...så fiser hun lige tilbage af...hurra...endelig flytter hun sig bare et eller andet sted hen!

hvordan var det lige med jeres børn? da de begyndte at møve sig tilbage af...gik der så lang tid før de begyndte at finde fidusen i at komme frem ad?(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2008

ivfmarie

her klistrer jeg mig lige på... Malte er nemlig så småt begyndt at se fidusen i bevægelse, det går dog kun rundt eller tilbage...

Anmeld

17. maj 2008

Sille

Ej hvor skønt.. tillykke til jer begge... det er bare dejligt for de små selv at kunne komme frem (eller tilbage;) )

Anmeld

17. maj 2008

BellaT

Tillykke med møfferne!:D

Jeg mener der gik cirka et par måneder faktisk, fra Phillip møffede baglæns til han kravlede fremad. Det er lang tid, men mon ikke det er meget individuelt.

Knus fra Helle...

Anmeld

17. maj 2008

Anja

Elias fandt aldrig ud af at møve fremad :))

Han brugte 2-3 mdr på at møve baglæns inden han pludselig kravlede.

Anmeld

17. maj 2008

Plysbjørnen

Laura møver sig stadig baglæns og det har hun da gjort i et par måneder efter hånden, og når det ikke lige går baglæns på maven, ja så går det forlæns på måsen i siddende stilling, kravle på alle 4 niksen ikke endnu...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 18+4

Anmeld

18. maj 2008

Kristina V

Det var ikk længe her. Mun hun kravlede 2 dage før hun var 7 mdr, og nu går hun selv langs bord og sofaen.. Så her er det gået rigtig stærkt!

Anmeld

18. maj 2008

Lise

Loggidut skriver:

hvordan var det lige med jeres børn? da de begyndte at møve sig tilbage af...gik der så lang tid før de begyndte at finde fidusen i at komme frem ad?(?)

Næh, jeg tror der gik et par dage før han lurede at komme fremad.

Anmeld

18. maj 2008

Ny mor

Hvor fedt Loggi ;-)))) Marius møver stadig kun rundt i en cirkel på armene - benene er der bare :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.