morn med dig Sille.
Ja den der er svær at tackle, men du kan jo gøre det på flere måder!
Men hovedsagen er at du forsøger at arbejde dig frem mod et mål sammen med din dpér...så i ikke bliver uenige (det lyder det nu heller ikke til hun er typen på)
Du kunne jo vælge at hive hende tidligere op om morgenen (jeg ved ikke hvordan det passer dig når du skal på job igen?), så hun får den søvn mellem 8 og 9.
Du kunne også forsøge at lade hende springe over formiddagsluren (det er jo suverent dig der bestemmer hendes sovevaner, og ikke dpén) for så er der jo næsten garanti for at hun sover lidt tidligere til middag.
forsøg at få en god snak med dpén, hun kender jo ikke Freja kvart så godt som du gør!
hvad med de andre børns forældre...måske er det en ide at høre om deres rytmer...jeg mener døgnet rundt, og se om den rytme kunne passe til jeres lille univers derhjemme..
men jeg kan godt se den her overgang er meget svær, ungerne er et nyt sted som de skal forholde sig til, og en fremmede dame som hun også skal forholde sig til...og så skal der pludselig også laves op og ned på rutinerne...øv
men få en godt snak med de andre forældre og din dpér...det kan måske hjælpe?
Anmeld