Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillemunk skriver: Weeeee han er er bare så lækker ............ Suk............. Misunder din tur Hvor er den bare fin din mave...
Weeeee han er er bare så lækker ............ Suk............. Misunder din tur Hvor er den bare fin din mave...
JA han er gude smuk!! Det var også en fantastisk tur og jeg lever højt på den endnu
Tak
Rigtig fin mave og lidt misundelig på du har mødt Leo. Næste gang må du gerne hilse
AIIII... - troede da lige der var billede AF Leonardo OG mavsen på én gang!!... Men tillykke med det. Nøøj, hvor jeg græd da han druknede i titanic fnis
AIIII... - troede da lige der var billede AF Leonardo OG mavsen på én gang!!...
Men tillykke med det. Nøøj, hvor jeg græd da han druknede i titanic fnis
Aj zafir, kan du ikke engang din titanic.... Han druknede ikke, men frøs til is, for derefter at blive "sunket"
mariamiss6 skriver: Aj zafir, kan du ikke engang din titanic.... Han druknede ikke, men frøs til is, for derefter at blive "sunket"
Åhhh jow. Jeg kan godt min Titanic. Men det er nu mange år siden jeg har set den Jeg har den faktisk ikke på dvd... mmm.
Men altså ja, han frøs til en isklump, fordi han ville redde Rose... Og da hun endelig hørte nogen kalde, så besluttede hun sig for at leve og vristede sig fri af hans frostne fingre og fandt i fløjte og fløjtede... Jo jo... Jeg kan den godt. hehe.
Zafir skriver: AIIII... - troede da lige der var billede AF Leonardo OG mavsen på én gang!!... Men tillykke med det. Nøøj, hvor jeg græd da han druknede i titanic fnis
Ja det troede jeg også lige. ØV!
Men det var da noget af en oplevelse.... uhhhh jeg er SLET ikke misundelig... Jeg har "kun" mødt Luke Perry.... og ham var jeg altså aldrig særlig hooked på... men Leo... JA TAK!
Sorry d'damer - jeg har ingen kysse billeder med Leo - men en video som tager 1000 år at downloade - men strut maven er der
Leonardo er en af de yderst faa jeg sikkert kunne overtales til at baere deres barn for.. hehe
Sikke en dejlig mave
Og wow Leonardo, ikke dårligt. Han er en af de mest talentfulde skuespillere, det er helt vildt hvad han kan og hvor forskellige roller han kan spille. Det er helt vildt. Jeg elsker Whats eating Gilbert Grape, Blood Diamant og så kan jeg ikke vente med at skulle se Shutter Island
Miamaja skriver: Leonardo er en af de yderst faa jeg sikkert kunne overtales til at baere deres barn for.. hehe
SÅdan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128