Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så struttende glad bliver mavsen af at hilse på Leonardo under Berlin Filmfestival
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja den ser da godt nok noget glad ud;-)
Hvor "gammel" er maven?
Doh! Det står i overskriften!
ChristinaS skriver: Så struttende glad bliver mavsen af at hilse på Leonardo under Berlin Filmfestival
Hvis Leonardo er daddy til din bebs i maven så er det den smukkeste bebs ever hi hi
Hey - den skylder da vist en forklaring - kom så - ud med hele historien om dig og Leo
Og fiiin mave!
Mammi ,,, skriver: Hvis Leonardo er daddy til din bebs i maven så er det den smukkeste bebs ever hi hi
Nej det kan jeg ikke prale af at han er men lex det er han bestemt
Rosa skriver: Hey - den skylder da vist en forklaring - kom så - ud med hele historien om dig og Leo Og fiiin mave!
Ja det vist ikke hel go stil ikke at give hele historien Har lige været på luxus weekend i Berlin i forbindelse med opstarten af Berlin Filmfestival... og der var jeg til verdens præmiere på Shutter Island med rød løber og hele baduljen - den skønne Leo var der også sammen med resten af skuespillerne Efter filmen gik de på scenen og jeg var så heldig at hilse på den smukke, virkelig skønne og yders lækre mand og mere kan jeg ikke sige Lever stadigvæk på en lykkerus
Bavianis skriver: Doh! Det står i overskriften!
ChristinaS skriver: Ja det vist ikke hel go stil ikke at give hele historien Har lige været på luxus weekend i Berlin i forbindelse med opstarten af Berlin Filmfestival... og der var jeg til verdens præmiere på Shutter Island med rød løber og hele baduljen - den skønne Leo var der også sammen med resten af skuespillerne Efter filmen gik de på scenen og jeg var så heldig at hilse på den smukke, virkelig skønne og yders lækre mand og mere kan jeg ikke sige Lever stadigvæk på en lykkerus
Sejt! Bare det var mig - husker stadig tydeligt min teenageforelskelse efter Titanic... suk! Synes indimellem, i en bestemt vinkel at min udprægede koreanske kæreste kan ligne Leo lidt... host host (keep dreaming!). Knus og *mørkegrøn-af-misundelse-smiley* fra Mette
AIIII... - troede da lige der var billede AF Leonardo OG mavsen på én gang!!...
Men tillykke med det. Nøøj, hvor jeg græd da han druknede i titanic fnis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128