mavsen 17 + 2 efter kindkys fra Leonardo Dicaprio I Berlin;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.894 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

CS

Så struttende glad bliver mavsen af at hilse på Leonardo under Berlin Filmfestival

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Bavianis

Ja den ser da godt nok noget glad ud;-)

Hvor "gammel" er maven?

Anmeld

15. februar 2010

Bavianis

Doh! Det står i overskriften!

Anmeld

15. februar 2010

Mca<3

ChristinaS skriver:

Så struttende glad bliver mavsen af at hilse på Leonardo under Berlin Filmfestival

Hvis Leonardo er daddy til din bebs i maven så er det den smukkeste bebs ever hi hi

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hey - den skylder da vist en forklaring - kom så - ud med hele historien om dig og Leo

Og fiiin mave!

Anmeld

15. februar 2010

CS

Mammi ,,, skriver:

Hvis Leonardo er daddy til din bebs i maven så er det den smukkeste bebs ever hi hi

Nej det kan jeg ikke prale af at han er  men lex det er han bestemt

Anmeld

15. februar 2010

CS

Rosa skriver:

Hey - den skylder da vist en forklaring - kom så - ud med hele historien om dig og Leo

Og fiiin mave!

Ja det vist ikke hel go stil ikke at give hele historien  Har lige været på luxus weekend i Berlin i forbindelse med opstarten af Berlin Filmfestival... og der var jeg til verdens præmiere på Shutter Island med rød løber og hele baduljen - den skønne Leo var der også sammen med resten af skuespillerne  Efter filmen gik de på scenen og jeg var så heldig at hilse på den smukke, virkelig skønne og yders lækre mand og mere kan jeg ikke sige  Lever stadigvæk på en lykkerus

Anmeld

15. februar 2010

CS

Bavianis skriver:

Doh! Det står i overskriften!

Anmeld

17. februar 2010

Mettemus

ChristinaS skriver:

Ja det vist ikke hel go stil ikke at give hele historien  Har lige været på luxus weekend i Berlin i forbindelse med opstarten af Berlin Filmfestival... og der var jeg til verdens præmiere på Shutter Island med rød løber og hele baduljen - den skønne Leo var der også sammen med resten af skuespillerne  Efter filmen gik de på scenen og jeg var så heldig at hilse på den smukke, virkelig skønne og yders lækre mand og mere kan jeg ikke sige  Lever stadigvæk på en lykkerus

Sejt! Bare det var mig - husker stadig tydeligt min teenageforelskelse efter Titanic... suk! Synes indimellem, i en bestemt vinkel at min udprægede koreanske kæreste kan ligne Leo lidt... host host (keep dreaming!). Knus og *mørkegrøn-af-misundelse-smiley* fra Mette

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

AIIII... - troede da lige der var billede AF Leonardo OG mavsen på én gang!!...

Men tillykke med det. Nøøj, hvor jeg græd da han druknede i titanic fnis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.