Barnevogn eller klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi bor på 1 sal og har også et barnevogns rum i kælder.

Vi valgte emmaljunga cerox 360' klapvogn og så voksi med bæreplade. Han er født i sep '08 og sover stadig i den, når vi er nogen steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

SaNiNa

Vi er helt klart til barnevogn den er brugt rigtig meget, vi har en emmaljunga uniq og så har vi i starten af året osse købt en klapvogn en emmalunga cerox den bruger vi meget når vi går tur, hvis Nicklas ikke skal sove. den er utrolig let at have med at gøre nu her i alt den sne. (folk er jo ikke vildt gode til at ryde fortovet så der kan komme en vogn igennem)

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Nogle gange tænker jeg også, hvorfor folk er så glade for de kæmpe barnevogne... Det er mest tradition, synes jeg. For man kan købe en klapvogn som kan klapes helt flad og så kan du finde en god stor lift eller en voksi pose. Det fugerer bare så godt! Og når den lille ikke længere kan passe i den stor lift, så kan h*n ligge flad og sove i klapvognen. Jeg har haft en lille Bebe confort barnevogn og jeg har brugt en pose til det. Og så har jeg flyttet til klapvognen, hvor jeg også har brugt voksiposen og det var ingen problem. En fra vores mødregruppe har en står lift til klapvogn, og det fungere rigtigt rigtigt godt...

Anmeld

15. februar 2010

dithmer

Hejsa.

Vi har en Trille Gigant. Synes den er lækker og nem at komme rundt med.

Begge vores piger har lagt i den og de er snart 8 og 5 år. Den er stadig rigtig flot og kan sagtens bruges til nummer 3 når den tid kommer.

Vi er fuldt ud tilfredse

Anmeld

15. februar 2010

Anne85

Kan ik vælge... Ville til hver en tid have begge dele (med mindre jeg havde en sej kombi vogn)... Vi har en Odder victory barnevogn... Den har vi været vildt glad for... Brugt til gåture da han var baby og så har han sovet i den helt indtil for et par måneder siden (han blir 3 til september). Men ellers har vi en emmaljunga (mener den hedder et eller andet med City)... Den er GENIAL og jeg ELSKER den... Den er genial til shoppe ture, kan klappes sammen til ingenting, kan ligges helt ned så han sover også super i den... Så
fra han var ca et halvt år har det altid været den vi har haft med på tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.