Barnevogn eller klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Anirak

Det er jo en jungle at finde ud af om man skal vælge det ene eller det andet. Derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaringer?

Jeg har hele tiden været mest hooked på en klapvogn, fordi vi bor på 2. sal, og køretøjet skal stå i vores kælderrum.
Det kræves selvfølgelig, at vognen er rimelig nem at klappe sammen. Jeg skal føde i august, men en barnevogn er vel rar at ha' om vinteren?

En kombivogn er også en mulighed, men jeg er mest til enten det ene eller det andet.

Hvad har I gjort, og hvad vil I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

ChatH

Jeg er klart til barnevogn. ville ikke kunne undvære den! heller ikke om sommeren.

Anmeld

15. februar 2010

Anirak

Jeg vil også meget gerne høre hvilken barnevogn eller klapvogn I har..

Anmeld

15. februar 2010

Kvindemin

KarinaRoskilde skriver:

Jeg vil også meget gerne høre hvilken barnevogn eller klapvogn I har..

Jeg havde en barnevogn til den første, og den er nu blevet skiftet ud med en Emmaljunga klapvogn, som jeg også vil bruge her til nr. 2. Der er nemlig plads til lift og det hele

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Vi havde en tvillinge odder vogn  og har købt en brugt oddervogn til den nye baby elsker odder, deres vogne er altså bare kvalitet.

Anmeld

15. februar 2010

dorthemus

KarinaRoskilde skriver:

Det er jo en jungle at finde ud af om man skal vælge det ene eller det andet. Derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaringer?

Jeg har hele tiden været mest hooked på en klapvogn, fordi vi bor på 2. sal, og køretøjet skal stå i vores kælderrum.
Det kræves selvfølgelig, at vognen er rimelig nem at klappe sammen. Jeg skal føde i august, men en barnevogn er vel rar at ha' om vinteren?

En kombivogn er også en mulighed, men jeg er mest til enten det ene eller det andet.

Hvad har I gjort, og hvad vil I anbefale?

Jeg skal føde sidst i maj og jeg har købt en brugt Emmaljunga barnevogn som hun kan bruge de næste 2-3 år. Jeg har ikke bil, så  har ikke brug for en lille handy ting...jeg bor på 4. sal

Anmeld

15. februar 2010

sbs78

Vi købte en basson grande barnevogn, da vi fik vores nr 2 og den har vi været rigtig glade for, og har brugt den rigtig meget. Vi har også haft klapvogn, men den har vi først brugt når de var noget ældre. 

Anmeld

15. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er klart til barnevogn. Men da jeg ligesom havde fået købt mig en for lille bil til sådan en skøn barnevogn måtte jeg ud og købe en klapvogn der ku bruges 0til barnevogn. Og den er jeg rigtig glad for!
Så hvis du vælger kun en klapvogn skal den ku ligges 100% ned så den har samme fuktion som barnevognen..
I min klapvogn kan liften være i.

Go' jagt
Knus Louise -Astrid 25.marts'09

Anmeld

15. februar 2010

lion

Jeg er til barnevogn. Jeg har først nu købt en klapvogn men det er fordi jeg snart er mor til 2. Min datter er 18 mdr.

Anmeld

15. februar 2010

LIZO

med liam havde vi barnevogn.. men vi blev hurtig træt af den, den fyldte meget i bilen. den var tung og besværlig..købte en emmaljunga classic klapvogn vi brugte den rigtig meget..

vi bruger den stadig... da vi skulle ha zoey var vi ikke i tvilv.  vi købte en qoudrolift fra emmaljunga. den passer ned i klapvognen.. det fungere super godt.. liften er lidt dyrer. men den kan tilgengæld bruges rigtig længe..

kan kun anbefales 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.