Så har jeg tjekket datoer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Muffinmus

Hmm, har en del weekend vagter der endnu kke er heeelt på plads..så er nok på nej holdet lige nu.....og så er der jo skod langt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Mie A

Susan1978 skriver:

what, jeg kan slet ikke se det er dig Mie??

He he... Det er håret.

Lærke kunne heller ikke genkende mig

Anmeld

8. marts 2010

..

Jeg ved ingenting endnu. Er lige begyndt på job efter barsel når vi når Maj så vil gerne lige vente og se hvordan det hele spiller med 2 børn. Er det ok jeg bare melder til senere hvis jeg har overskuddet?

Anmeld

8. marts 2010

Louise mortil4

jeg har stemt den 8 maj, skal arbejde de andre weekender ogi by den sidste weekend.

Anmeld

8. marts 2010

BK

MariaE skriver:

Hmm, har en del weekend vagter der endnu kke er heeelt på plads..så er nok på nej holdet lige nu.....og så er der jo skod langt:-)

Det er der jo også for mig når i andre holder fest ...

Anmeld

8. marts 2010

..

Klock skriver:

Det er der jo også for mig når i andre holder fest ...

Enig, men der er nu forskel på om vi er mange mennesker der skal køre langt eller kun en Det mest optimale er vel at mødes nogenlunde på midten

Anmeld

8. marts 2010

BK

Enig, men der er nu forskel på om vi er mange mennesker der skal køre langt eller kun en Det mest optimale er vel at mødes nogenlunde på midten

Det kan jeg så ikke se der er så stor forskel på... For de plejer at være god til at arrangere samkørsel... og 3 mand i en bil fra Aalborg til Als slipper billigere end én mand i en bil fra Als til Aalborg...

Men jo det ville da være mest optimalt med midten... Så kan jeg da godt lade være med at lave en fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.