Så har jeg tjekket datoer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Susan1978

Jeg har stemt 29 maj, ellers kan jeg ikke overskue det, for min søster skal giftes den 15 maj... og der følger jo diverse polterabend osv med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Hyner

Ikke en eneste, da min termin er den 23 maj så min maj er booket til sygehuset...

Anmeld

16. februar 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

Det er bare helt okay Sloggi...

Men vil tro at hvis i er en flok, fra det Nordjyske der kan slå jer sammen, så bliver det ikke ret dyrt mener vi plejer at bruge omtrent 800 på Benzin frem og tilbage når vi er i Aalborg... 

Hvis bilen kører pænt bruger den lidt over ½ tank fuld...

hold da op mand, er benzin så dyrt, eller kører jeres bare ikke så langt på literen. vi kan køre hjemme fra og til mine forældres sommerhus i sverige 250 km fra øresundsbroen og retur og stadig ha disel nok til at køre rundt der oppe også også skal vi af med 600 - 700 kr for at fulde den op (den kører 1000 km på en tank og tanken er til 70 l ) også har vi ikke engang kørt særlig påæn i den. Hva var det nu før en bil i havde??

Anmeld

16. februar 2010

BK

tja benzin ligger og roder rundt på en pris omkring 10 kr literen, alt efter hvor heldig man er... Nogen gange er man heldig at få den til omkring 9, 70, men jeg har tilgengæld også set den til 10,60 kr. Så jo benzin er dyrt...

Anmeld

16. februar 2010

Louise mortil4

Klock skriver:

tja benzin ligger og roder rundt på en pris omkring 10 kr literen, alt efter hvor heldig man er... Nogen gange er man heldig at få den til omkring 9, 70, men jeg har tilgengæld også set den til 10,60 kr. Så jo benzin er dyrt...

hold da op, tror da vist ikke lige jeg har fulgt med, men det er jo så også disel jeg tanker når det er, det er da voldsomt dyrt sys jeg.

Anmeld

19. februar 2010

BK

19. februar 2010

Mie A

Jeg har stemt den 29. maj, da jeg bedst kan der. Men den 8. og 22. kan jeg nok også. Bare ikke den 15.

Anmeld

7. marts 2010

BK

Flere der vil give besyv med inden jeg går videre med planlægningen.

Anmeld

7. marts 2010

ivfmarie

jeg har lige kigget grundigt på min kalender - faktisk er den 29. -30. maj den eneste weekend hvor jeg ikke skal noget, men tilgengæld er det så den eneste weekend hvor jeg kan være sammen med familien, så jeg melder altså fra til en fest med jer - desværre ...

Marie

Anmeld

7. marts 2010

Susan1978

Mie A skriver:

Jeg har stemt den 29. maj, da jeg bedst kan der. Men den 8. og 22. kan jeg nok også. Bare ikke den 15.

what, jeg kan slet ikke se det er dig Mie??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.