så har jeg sat mine fede baller i stolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

bette

hehe jeps.. jeg nåede storset alt.. og det jeg ikke har nået kan man ik se:$
så nu kan gæsterne bare komme jeg er ik stresset.. uhh hvor er jeg bare sej.. (har lidt problemer med at jeg stresser over nada)

og mikkel har bare været sød.. udover at han hele tiden forsøger at tage fat i min tunge.. (?) hah.. tossede dreng.. han synes det er så komisk.. jeg synes det er en smule ulækkert.. savl over det hele (læs: udover mit fjæs)

ville bare lige lave lidt optimist fra mig.. det kommer jo lidt sjældent;)

krammer til jer aaaaaaaallle sammen(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2008

Loggidut

hvad så bette...gik jeres fødselsdag godt?

jeg kunne bare kende mig selv så meget i det indlæg du skrev om dine ømme fingre...og jeg lod være med at kommentere det...lol...fordi jeg kan være på nøjagtig samme måde...ha ha...og uden jeg har bedt folk om hjælp...så begynder jeg at himle op, snerre og hvæse af dem!

og underligt nok...så fortrækker manden op på 1. sal, og ungerne ind på deres værelser...

det pisser mig jo bare mere af (jeg ville jo ønske de kom og deltog) og så er det skruen uden ende...

når så jeg er færdig med alt, og er faldet ned igen, som du er nu...så plejer manden at spørge hvad der er galt...ja så bliver jeg sgu gal igen, indtil han siger...hvorfor sprugte du mig ikke bare om hjælp, det er da klart jeg ikke tør nærme mig dig når du er i det hjørne...lol

og han har jo ret...spørg istedet for at blive vred...hæ hæ

knus fra sloggi...som godt kan se logikken i det, altså når hun ikke selv sidder i det!

Anmeld

18. maj 2008

bette

Loggidut skriver:

jeg kunne bare kende mig selv så meget i det indlæg du skrev om dine ømme fingre...og jeg lod være med at kommentere det...lol...fordi jeg kan være på nøjagtig samme måde...ha ha...og uden jeg har bedt folk om hjælp...så begynder jeg at himle op, snerre og hvæse af dem!

og underligt nok...så fortrækker manden op på 1. sal, og ungerne ind på deres værelser...

det pisser mig jo bare mere af (jeg ville jo ønske de kom og deltog) og så er det skruen uden ende...

når så jeg er færdig med alt, og er faldet ned igen, som du er nu...så plejer manden at spørge hvad der er galt...ja så bliver jeg sgu gal igen, indtil han siger...hvorfor sprugte du mig ikke bare om hjælp, det er da klart jeg ikke tør nærme mig dig når du er i det hjørne...lol

knus fra sloggi...som godt kan se logikken i det, altså når hun ikke selv sidder i det!

hehe ville såmænd også gerne bede folk om hjælp.. men det var liiidt svært i det tilfælde... min mand var nemlig på arbejde hele dagen og kom først hjem da gæsterne trådte ind af døren..
men ja fødsesldagen gik rigtig godt og jeg nåede det hele.. isen var god og manden var glad.. sååå skøøønt :P

Anmeld

18. maj 2008

bette

Loggidut skriver:

hehe ville såmænd også gerne bede folk om hjælp.. men det var liiidt svært i det tilfælde... min mand var nemlig på arbejde hele dagen og kom først hjem da gæsterne trådte ind af døren..
men ja fødsesldagen gik rigtig godt og jeg nåede det hele.. isen var god og manden var glad.. sååå skøøønt :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.