Barnets 1. sygdag.. Langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Chalala85

A. skriver:

øv det er da noget ja undskyld værre lort..det er da urtolig at de vil ikke gøre det anderles..det er jeg ked af høre..håber at i finder løsning

Ja det er noget rigtig puha.. men hvis ikke der er andre løsninger så må jeg jo indstille mig på at leve med det indtil Mikkel er stor nok til at tage stilling selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

A.

Chalala85 skriver:

Ja det er noget rigtig puha.. men hvis ikke der er andre løsninger så må jeg jo indstille mig på at leve med det indtil Mikkel er stor nok til at tage stilling selv

ja desværre sådan tænker jeg også selv altid..

Anmeld

15. februar 2010

Michael healer

Chalala85 skriver:

Det har jeg gjort flere gange og hvis du læser mit svar til A. ovenfor vil du se hvad der kommer ud af det.... nada desværre.

Hej

Vedr. 3 måneder frem, har du afleveret det papir på at han ikke trives ved denne form for samvær, til statsamtet ? hvis ja hvad sagde de til dette ?

Altså det er jo ikke hans skyld , der er 3 holds skift på den arbejdsplads, så hvis det virker dårligt med den måde i køre nu på, hvad så med om han havde barnet 1 uge af gange i den uge han har dagvagt f.eks. og så du havde ham de 2 uger med aften og nattevagt. Hvad siger du til denne løsningsmodel ?

Hvis statsamt ikke vil gøre noget, så kan du jo ikke gøre så meget, andet end at få det bedste ud af det, og snakke med faren og prøve at blive enige om en løsning hvor i begge er tilfredse med resultatet og måden tingene skal løses på.

mvh Michael

Anmeld

15. februar 2010

Chalala85

Michael healer skriver:

Hej

Vedr. 3 måneder frem, har du afleveret det papir på at han ikke trives ved denne form for samvær, til statsamtet ? hvis ja hvad sagde de til dette ?

Altså det er jo ikke hans skyld , der er 3 holds skift på den arbejdsplads, så hvis det virker dårligt med den måde i køre nu på, hvad så med om han havde barnet 1 uge af gange i den uge han har dagvagt f.eks. og så du havde ham de 2 uger med aften og nattevagt. Hvad siger du til denne løsningsmodel ?

Hvis statsamt ikke vil gøre noget, så kan du jo ikke gøre så meget, andet end at få det bedste ud af det, og snakke med faren og prøve at blive enige om en løsning hvor i begge er tilfredse med resultatet og måden tingene skal løses på.

mvh Michael

Jeg har prøvet de ting som du beskriver der og der er desværre ingen løsning på tingene igennem amtet

Så ja må nok leve med det sådan som det er nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.