Hej allesammen
Jeg har et spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med at finde hovede og hale i.
Min søns far skulle have min søn idag og frem til lørdag. Dette er ikke normalt samvær, det ses normalt til 2 overnatninger om ugen.
Nu sker det så at min søn igår fik feber og hoster så jeg ringer til hans far og beder ham hente ham inde på mit arbejde da Mikkel ikke skal i børnehave da han er syg. Det er til at starte med også iorden.
Imorges kl 06.30 får jeg så en besked fra ham om at han nok er lidt syg så han skal til lægen og han ved ikke om han kan have Mikkel alligevel.
Mit spørgsmål er så, kan det være rigtigt det altid er mig der skal have barnsyg!? Må han godt nægte at have Mikkel selvom han er syg!?
Vi har en aftale igennem statsforvaltningen af vi selv skal finde ud af samvær og Mikkels far har selv valgt at ville have ham disse dage. Er det så "tvunget" at han skal have ham eller ej!?
De har ikke set hinanden i 3 uger, så jeg synes det hele virker lidt mystisk og vil bare vide hvad jeg kan forholde mig til.
puha det blev lidt langt...
Krams
Anmeld