Hej..
Puha hvor er det hårdt.. I tirsdags så vi en ambulance komme og hente vores nabo, de kom med fuld udrykning og kørte med fuld udrykning.. Vi har været vildt nervøse for hvad der kunne være sket med hende, hun er kun midt i 30'erne. Vi sendte hende så en sms for at høre om hun var ok, først idag ringede hun. Jeg kunne ikke forstå hvad hun sagde da hun var hent opløst i gråd, hun har mistet deres 26 uger gamle foster:'(, har ellers haft en super graviditet men pludseligt gik vandt og babyen ville ud. Desværre er babyen på vej ud den naturlige vej da de forsøger lynhurtigt at tage ham ved ks. Ingen ved om det var derfor eller hvorfor men han er i hvertfald dødsfødt og genoplivning virker ikke..
Nu er de derhjemme og de har deres lille Magnus med hjem hvor de skal have ham indtil på tirsdag hvor han skal begraves. De ville ikke lægge noget pres på os men vi måtte meget gerne komme ind og se ham. Det er jo ikke lige det man har lyst til, men gik derind, hold da op det var hårdt, både Martin og jeg græd. Det er den smukkeste lille perfekte dreng, det var godt vi gik derind og de blev meget meget glade for vi kom. V tager selvfølgeligt med til begravelsen på tirsdag.. Jeg har godt nok grædt meget i dag:'( - vi skal virkeligt alle sammen huske på hvor heldige vi er at have vores små vidundre(L)
I går var heller ikke en god dag.. Var til det årlige sundhedstjek med hundene, troede bare det var et rutine tjek men men men.. Min ene hund fik kontateret kræft og skal have fjernet en knude på mandag, hvor vil finder ud af om den er ondartet eller? Min anden hun har fået en mislyd på hjertet:'( Jeg elsker mine hunde som var det mine børn så det er bare ikke fedt:'(
Det var lige lidt ynk herfra, tak fordi du læste med så langt:$
God Weekend til alle..
Anmeld