Fuck !! Jeg skal være moster ! Til TO !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Anja

Min søster (som jeg ofte brokker mig over) har sgu i dag fået at vide at de får to børn om 1½ md !!

De kommer fra Thailand, og der skal de så hente dem.

En pige fra maj 2007 og en dreng fra august 2003 - FUCK en på 1 år og knap 5 år på een gang !

Det må sørme bliver voldsomt hårdt men vildt skønt på een gang.

Håber, at de løsner hende lidt i kanterne så hun ikke længere er så mærkelig :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Lise

Lad os håbe at hun bliver forholdsvis normaliseret så :)) Men to unger på én gang, pyh... Måske de er søskende?

Anmeld

16. maj 2008

Loggidut

ha ha....STORT TILLYKKE....hvor er det fedt...du skal være moster...juhuuuu....åh det bliver så dejligt...!

og ja lad os håbe det får hende ned på jorden igen...måske har hun været vildt nervøs i den sidste tid?

Anmeld

16. maj 2008

Grynt

Rigtig hjertelig tillykke med Moster titlen :D WOOOOOW 2 unger på een gang, så får hun da noget at se til ;) Tillykke

Tina, som er moster til 2 drenge fra Columbia (L)

Anmeld

16. maj 2008

Anja

Lise skriver:

Lad os håbe at hun bliver forholdsvis normaliseret så :)) Men to unger på én gang, pyh... Måske de er søskende?

Ja, de er søskende. Har samme mor, men forskellige fædre.

Anmeld

16. maj 2008

bette

det må man nok sige.. at kaste sig ud i det første gang..det kræver sku mod;)
jamen ja tillyke til dig og selvfølgelig de heldige forældre snart:D

Anmeld

16. maj 2008

linemus

Ej, hvor vildt! Tænk pludselig at få at vide, at man altså får to børn lige om lidt. 1,5 måned er jo ingen tid. Det må være rigtig svært at få så stor en dreng. Og vildt at skulle lære to børn at kende på en gang. Jeg synes, det er flot, det de gør.

Så får Elias en kusine på næsten samme alder - det er da skønt! Og Jonas og drengen kan helt sikkert også få stor glæde af hinanden :)

Tillykke med moster-titlen :D Jeg håber, det kommer til at gå med dig og din søster nu, så du kan være den moster, jeg tror, du gerne vil være :)

Knus Line

Anmeld

16. maj 2008

Sille

Hold da op sikken en opgave at få der..
Hatten af for det...

Og tillykke med at du skal være moster...:)

Anmeld

16. maj 2008

Lene76

Tillykke med din kommende "nye" titel..... men vildt at de får 2 på engang.... tror det blir en stor opgave.

Håber det binder jeg mere sammen som søstre, kan kun sige at min søster og jeg er vokset helt fra hinanden efter vi har fået børn og mand men det er der osse mere end en grund til og det er ik ungerne.... nok om det.

Endnu engang tillykke:D og go weekend.

Knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.