Nye billeder på IG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Grynt

Tog lige disse billeder (altså dem på IG) i går. Kunne slet ikke stå for, at Freja var super interesseret i sin dukke og MÅTTE bare tage en længre billede serie af hende (dog er der kun lagt 3 stk på IG). Babyen skulle kysses, knuses, pilles i øjnene og munden og generalt bare nær studeres. (L)

Syntes virkelig der er kæmpe stor forskel på drenge og piger. Min søn Aske har aldrig været interesseret i dukker men kun biler (en typisk dreng), hvor Freja er lige omvendt (en typisk pige). Har I andre, som har fået en af hvert køn lagt mærke til denne forskel?

Tina, som glææææder mig til at skulle købe dukkevogn, babyer og lege tøse lege med Freja (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

linemus

Ja, jeg kan også mærke forskel allerede. Sebastian har altid været vild med biler, traktorer, flyvere osv. Alt med hjul og motor. Og er det stadig - han har nok en million små biler, men det er altid dem han leger med. Han har aldrig gidet bamser ret meget - kun hvis mor lige lavede lidt dukketeater med dem, og ellers blev de bare kastet lidt med. Først efter han blev 3 år er han blev lidt glad for nogle af dem - især Bamse, Bjørnen Bjørn, Morten (skildpadden) osv. som han kender fra fjernsynet. Og så lige en blød hund. Men han glemmer dem hurtigt og sover hellere sammen med et væld af biler, en stor lastbil og en pind (!).

Det kan være vi skal have nogle dukker til pigerne allerede. De giver dog meget til udtryk at de er glade for bamser. Især Nanna får helt julelys i øjnene, når hun får en, og nusser og krammer den (L) Hm... kan ikke lige komme med andre eksempler, men er sikker på der er flere forskelle (jeg får også et utal af krammere af dem - det kan jeg ikke mindes fra Sebastians første år - han havde så travlt med at opleve).

Knus Line - der glæder sig til at se dine billeder...

Anmeld

16. maj 2008

Lise

Har set billederne af Freja - de er Så søde (L)

Jeg har jo som bekendt kun en enkelt, så sammenligningsgrundlaget er ikke stort. Men Simon er mest interesseret i ting der larmer, og så er han meget voldsom med sit legetøj - alt skal slås i jorden, reolen, gulvet, det skal kradses i, bides i.. Og så er han vild med vilde lege. Han har i øvrigt også vist stor interesse for biler, flyvemaskiner o.lign...bamser har masser af, men de fanger ikke helt hans interesse. Tror også han er dreng med stort D!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.