Elias har vist slået en flig af sin fortand !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Anja

Har sgu lige opdaget, at Elias tilsyneladende mangler et lille hjørne af sin ene fortand i overmunden !!!

Pis og lort !!

Har lige talt med børnetandklinikken og sagde, at hvis han ikke havde ondt i den, så gør de ikke noget, men jeg kunne jo for en sikkerhedsskyld melde det til vores forsikring - har lige sendt bud efter en skadesanmeldelse.

Synes godt, at min lille søn snart må have lidt held tilgode !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Lise

Altså den lille uheldige Elias... du har ret - han må have en masse held til gode ;)

Hvorfor forsikring? Han er jo under 18 (er han ikke?) - er det så ikke gratis at få lavet bisserne?

Anmeld

16. maj 2008

bette

åhh hvor træls da.. håber ikke det genere ham..
de små pus kommer godt nok meget til skade lige i tiden..
mikkel er ihvertfald en værre krudtugle.. selvom han har smækket hovedet ned i bordet et par gange er hans tænder heldigvis intakt enndu.. og nu titter kindtænderne også frem.. sååådan min dreng

kan du så få penge hvis det er noget der skal laves eller hvordan

Anmeld

16. maj 2008

Loggidut

jammen hvordan pokker har han da gjort det?

aj nu må uheldet da snart stoppe...og hvordan pokker skal du kunne sige om han har ondt p.g.a. ørene eller p.g.a. tanden?

aj hvor er det bare synd for ham:(

Anmeld

16. maj 2008

Anja

Loggidut skriver:

jammen hvordan pokker har han da gjort det?

aj nu må uheldet da snart stoppe...og hvordan pokker skal du kunne sige om han har ondt p.g.a. ørene eller p.g.a. tanden?

aj hvor er det bare synd for ham:(

Han har heldigvis ikke spor ondt - kun når han ligger ned i sin seng.

Jeg aner ikke hvordan det er sket, det er mange dag siden han sidst har faldet eller noget, hvor han har været ked.

Anmeld

16. maj 2008

Anja

Lise skriver:

Altså den lille uheldige Elias... du har ret - han må have en masse held til gode ;)

Hvorfor forsikring? Han er jo under 18 (er han ikke?) - er det så ikke gratis at få lavet bisserne?

Tror det med forsikringen er for at sikre sig, hvis der senere skulle være sket skade på de blivende tænder - her altså den blivende fortand der ligger i forstadiet.

Jeg ved at hvis dit barn falder i børnehaven eller i skolen og slår sine tænder skal det også meldes til forsikringen og det er uanset om det er mælketænder eller blivende tænder. Da Jonas faldt og slog sin ene fortand (som nu er helt grå/sort) meldte vi det også til forsikringen.

Anmeld

16. maj 2008

Loggidut

der er noget med at hvis man slår de første tænder kan de blivende blive sorte...noget med de bliver sorte af slaget...men det er jo ikke med sikkerhed de bliver det...men tror det er derfor man skal lave forsikringspapir på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.