Herieinvitation fra bedsteforældrene...hvad ville I gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Muffinmus

Vi tager dog mest til udlandet med dem, men har også været på weekend ophold med dem:-)

Har været ved vesterhavet i 2-3 dage, været i Paris, Tyrkiet og Rhodos.

Og så er vi inviteret med til  udlandet igen til efteråret som vi har sagt ja tak til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Hej piger..

Jeg har lige talt med min moar, som gerne ville vide hvornår drengene har sommerferie da de var igang med at tænke på ferie...tror min store dreng har sukket lidt efter ferie med dem

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal vælge...det er bestemt ikke sådan at jeg skal tage med, men mine unger skal da helt sikkert hvis de vil..

Tager I nogensinde på ferie med Jeres forældre...hvorfor eller hvorfor ikke? og hvad ville I vælge hvis I stod som mig?

Knus Eva,,,

Jeg har ikke været på ferie med mine forældre siden jeg boede hjemme så det er nogle år siden nu.

Men hvis de spurgte ville jeg sige ja og tage med og nyde ferien. Men vil nok undersøge lidt hvordan jeg kan komme hjem hvis nu det bliver for meget at gå op og ned af hinanden. Og så skulle det nok være et sted hvor man havde sit eget værelse så man kunne være sig selv selvom man er på ferie med dem.

Anmeld

15. februar 2010

LISBETH:-)

Jeg ville ikke tøve et sekundt - ville straks sige ja tak.

Men det er jo, som der også tidligere er blevet skrevet, meget afhængig af hvilket forhold man har til sine forældre.

Kunne du ikke snakke lidt med dem inden, hvor du kunne fortælle hvordan du gerne vil have ferien forløber?

Jeg ville helt sikkert også forlange at få mit eget værelse, så man kan lukke døren og være sig selv!!!!!

Lisbeth

Anmeld

15. februar 2010

Corn

Mine forældre plejer at leje et sommerhus med plads til mine forældre, min søster og hendes familie  og min familie. Så er vi sammen en uge, og lige så er vi mættet af SÅ tæt samvær helt indtil næste år

Men min søster bor i Libanon, så det er meget rart at vi får lidt tid sammen på den nære måde...

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Vi har været på sommerferie med mine forældre og skiferie med svigerforældrene. Det har været hyggeligt og så længe det ikke er 6 stive uger man sidder sammen, så tror jeg det er kanon hyggeligt.

Anmeld

15. februar 2010

DK

Mine forældre har et skønt sommerhus og vi er derfor tit på ferie med mine forældre, da de ligesom "hører med", he he...

Men vi har det altid super hyggeligt! Det er rart at være sammen på en anden måde, end bare en enkelt middag!

Kirstine skal næste weekend på ferie alene med min mor og far. De tager i sommerhus og hygger og jeg er IKKE inviteret. Hun glæder sig helt enormt meget til tid uden sin mor, og til at hun så ved at hun kan få læst godnathistorie i 2 timer uden jeg kommer og siger "så er det nok", og andre lignende ting.

Jeg synes du skal gøre som du selv føler for! Det er jo ikke alle der orker deres forældre i længere tid ad gangen. Det kommer da også an på hvilken slags ferie der er tale om. Jeg ville for eksempel ikke orke at sove i fællestelt med mine forældre i en uge!!

Anmeld

15. februar 2010

LotteGabriella

Hej piger..

Jeg har lige talt med min moar, som gerne ville vide hvornår drengene har sommerferie da de var igang med at tænke på ferie...tror min store dreng har sukket lidt efter ferie med dem

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal vælge...det er bestemt ikke sådan at jeg skal tage med, men mine unger skal da helt sikkert hvis de vil..

Tager I nogensinde på ferie med Jeres forældre...hvorfor eller hvorfor ikke? og hvad ville I vælge hvis I stod som mig?

Knus Eva,,,

Vi var alle 3 med mine forældre på ferie i 2009 og det var super hyggeligt, men vil sige at efter vi havde været i Italien med dem i 10 dage, ja så var Brian og jeg altså også mættet

Anmeld

15. februar 2010

Pia

Har ikke lige læst alle svar, men her kommer mit..
Jeg syntes da ud fra det du skriver med at en uge med dine forældre er lang tid ( kan sagtens følge dig, sådan har jeg det også når vi er på ferie med min svigerforældre) så syntes jeg du skal lade dem tage dine unger med og så nyde den uge for dig selv..
Og tror ikke det blir noget problem med den mindste.. Han har jo begge sine brødre med og ud fra dine tildigere indlæg er dine sønner jo mere end 100% dus med deres bedsteforældre..
så jeg syntes da bare du skal give ungerne den oplevelse og så selv nyde den uge..
Tænk på alt det du kan lave eller ikke lave hi hi og bare have ren eva tid..

Anmeld

16. februar 2010

Kala

Jeg har stemt blankt da jeg er lidt til alle muligheder. Jeg kunne sagtens holde ferie med mine forældre. Jeg kunne sagtens sende mit barn med og selv blive hjemme. Og jeg kunne også sagtens takke nej til det hele. Afhænger af situationen og hvilke planer vi selv havde lagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.