Vi rejser tit med bedsteforældrene og oldeforældre for den sags skyld. Men vi har også en klar aftale om at vi ikke nødvendigvis skal være sammen døgnet rundt!
I år bliver det helt store familie-rejse-år.
Vi skal på lang weekend med Oldemor i Lalandia i anledning af hendes 85 års fødselsdag. Der er vi 3 familier samlet + Olde, men vi har børn i forskellige aldersgrupper, så vi kommer jo fordele os i løbet af dagen og så mødes om aftenen.
Derudover fylder min far 60, og der skal vi i Sommerhus omkring Viborg (- hvor jeg evt. kan risikere at føde
). Men her skal min søsters ene dreng fx spille et håndbold-stævne, så der vil de være afsted til kampe flere gange og på den måde bliver vi naturligt delt op i mindre grupper. Tror også mine forældre vil stjæle alle deres børnebørn den ene dag, hvor min søster og jeg så satser på en café-tøse-hygge-dag i nærmeste storby, og imens finder vores kære mænd nok en golf-bane.
I efteråret skal vi fejre Svigermors 50 års fødselsdag, og skal ud og rejse med dem. La Santa eller noget lignede - men også her vil der være frihed til at vælge eget program for dagen.
Så det handler jo bare om at få afstemt forventningerne til ferien, så der er plads til alle...og frihed til at sige fra. 
Anmeld