præsentation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

Pocha

Termin: 8. oktober 2010 - Havde selv beregnet det til 12. oktober, men lægen har lige i dag sat mig 4 dage frem.

Prøvet i:  21 måneder! Skulle ha' startet i fertilitetsbehandling i januar, men så blev gynækologen sygemeldt og vi skulle vende tilbage i februar, men så skete det pludslige helt uden hjælp Og helt uden hjælp passer så nok heller ikke alligevel, da jeg, pga gynækologens sygemelding, kontaktede en akupunktør og fik en behandling inden æg-løsning og en lige efter, og så vupti..

Mor:  35 år, og revisor. (Det lyder kedeligt, men det er jeg bestemt ikke)

Far: 35 år, og revisor.

Søskende:  Storesøster på 3½ år.

Andet: Ellers nyder jeg at være sammen med familien og veninderne, og elsker en god venindeaften/week-end med rødvin og kortspil. (selvom det næste års tid bliver det nok bare kortspil)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Smilendesussi

Super god idé med en præsentation. Jeg er ny i gruppen, så det er en god måde at komme ind i gruppen på

Termin: 20. okt. 2010 - krydser fingre for at det bliver denne dag (20/10/10), det kunne være lidt godt... Familien har ikke fået det af vide endnu.

Prøvet i : 4 måneder og er meget taknemlig for at være gravid.

Mor: Arbejder som konsulent . Interesse for musik, bøger og spil.

Far: Arbejder med salg og indkøb af maskiner. Interesse for musik.

Søskende?: Ja, forældrene har en del, men den lille ny bliver første barn i vores egen lille familie.

Andet ?: Næhh.. ikke rigtigt. Er bare glad for at være gravid og glæder sig til at fortælle familien det.

Anmeld

25. februar 2010

Misa

Termin: 28. Oktober

Prøvet i: 1 månede også var der gevinst

Mor: Under uddannelse som service assistent

Far: hF til sommer, lige pt noget andet skole

Søskende: 3 stk piger. 2år, 5år og 6 år.

Andet: det er ikke min kæreste der er far til mine 3 piger.. så denne her er hans første.. Mine piger bor hos deres far.

Anmeld

25. februar 2010

Tama

Super go ide 

Termin : 19 oktober 2010

Prøvet : Vi har prøvet i 8 mdr men fik at vide det ikke kunne lykkedes på naturligvis da jeg har en muskel knude som skulle fjernes også skulle vi prøve med reagens glas men så var den der og sikke en overraskelse 

Mor : Tanja og er 35 år og jeg får pension

Far : Marc og er 35 år og Kørsels leder på XL byg

Søskende : Nej det er vores første og drømme barnet

Andet : vi skal giftes den 21 august 2010 og det glæder vi os rigtig meget til 

Anmeld

26. februar 2010

Lotte4700

Hej syntes osse lige dette er en super ide..!!

Termin : den 13 nov ...... efter egen udregning som helt sikkert passer for fik sat 2 æg op den 6 feb ...

Prøvet : I 6 år....efter min mand fik lavet sin sterilitation om ..... men havde stadig et problem at jeg var for overvægtig til hjælp.....jeg gennemgik derfor 2008 en fedmeoperation (maveoperation) hvorefter jeg tabte mig 42 kilo .....vi startede i september 2009  vores første fertelitetsbehandling som faktiske endte positivt men jeg fik en styrteblødning i 4 uge.....vi var hurtig klar igen og fik D 6 .febuar 2010 sat 2 æg op  og er nu lykkelig gravid ...

Mor : Charlotte 36 år Ernæringsassistent ....

Far : Henrik 43 år Asfaltarbejder....

Søskende : Far Henrik har  børn fra Tidligere forhold.

Andet : Blev gift i sept.2009 efter og ha været samboende i 10 år.

Anmeld

2. marts 2010

gravida

Termin: 10. oktober 2010 - og jeg har også selv udregnet datoen, har ikke fået den endelige af lægen endnu.

Prøvet i: Hemm.. det er en smutter, men den skal være velkommen alligevel.

Mor: Studernede på længere videreuddannelse . Skulle blive færdig jan. 2011, men det bliver nok udskydt lidt.

Far: Engineer, og meget væk i arbejde.

Søskende:  Ingen endnu

Anmeld

3. marts 2010

tippe3

Først og fremmest en stor hånd til jer, der har måtte kæmpe for jeres graviditet. Stærkt gået.

Termin: 29/10 efter egen beregning

Prøvet i: har ikke planlagt noget. Har "passet på" i laaaang tid og snakket om at blive gravide igen eller ikke - og så skete det, jubi.

Mor: 36 år, arbejder i socialpsykiatrien. Familien, kreativt, natur, musik og sang, madlavning, læse, spil, min have mm.

Far: 37

Søskende: dreng på 9, pige på 7 (som endnu ikke ved noget). efter to pseudo-tvillinger (som jo er store nu) er jeg meget spændt på, hvad aldersforskellen kommer til at betyde. Vil den lille ny savne en jævnaldrende søskende?  

Andet:

Anmeld

3. marts 2010

BaMy

Termin: 7 november men må se efter nf scanning

Prøvet i : det er en god upser :-)

Mor: 26 år (27 inden fødslen) fabriksarbejder.

Far:  37 (snart 38) er it system konsulent

Søskende?: 2 skønne piger fra oktober 2003 og 2008 hvor min mand kun er fader til den yngste

Andet ?: det var ikke planen vi skulle ha en lige nu manden har ikke været sikker på om han ville ha flere men nu bliver det alligevel

Anmeld

4. marts 2010

Meilby

Super god ide

Termin: 10 oktober 2010 udfra hvad sidste scanning sagde

Prøvet i: Ca en måned . Smed prævention i slutningen af december og er nu 8 uger og 4 dage henne

Mor: 20 år (21 inden fødsel) og arbejder som pædagogmedhjælper. Vil efter endt barsel påbegynde pædagoguddanelsen Jeg elsker at gå en lang tur, læse en god bog, og være sammen med min familie og mine venner

Far: Christian 21 år (22 inden fødsel) og arbejder som souschef i Thansen Elsker fart og it

Søskende?: Lillefisen er vores første barn Det eneste barn vi har nu er vores 4 årige dansk/svensk gårdhund Lady, som dog også er en meget stor del af vores liv Men der skal helt sikkert komme en masse søskende senere

Andet ?: Glæder mig rigtig meget til at skulle være mor, og glæder mig til at dele nyheden med vores familier

Anmeld

5. marts 2010

mybaby-girl

Heey, det er da en rigtig god ide

Termin: 11/10-2010, efter egen beregning.

Prøvet i: Næsten et år, smed p-pillerne i februar 09, og er nu 8 + 3

Mor: 21år og er uddannet social- og sundhedshjælper.

Far: Arbejdsløs, efter massefyringer hos Lm Glasfiber Dec 09.

Søskende: Ingen, dette bliver vores første ønskebarn

Andet: Vi glæder os rigtig meget til at skulle være forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.