fødselsdage er ikke altid sjove..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

bette

denne gang er det min mand der har fødselsdag og har bestilt boller og is.. ja og jeg står som sædvanlig med det hele selv.både mikkel, opvask, lave boller, lave is, støvsuge,gøre rent, vaske toilet og håndvask.. osv osv...

og mine hænder kan bare ikke klare det!! de gør så utrolig ondt.. åhh..
smerte..
har store revner i mine hænder. og de er total udtørrede og svier helt vildt
udover alt dette... så står jeg jo med en knægt hvis kindtænder lige er brudt igennem.. åhh ve oh skræk..

er såååå smadret.. og burde slet ikke sidde her.. >(>(:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

ivfmarie

Hey du... lad lige det hele stå i et øjeblik. Sæt et fedt stykke musik på (max volumen) snut en bajer, og kast dig i sofaen... nyd livet i 5 minutter. Så kan du lidt igen. Og i aften kræver du at få lidt nærhed og sweet lovin' af farmand (L) God weekend, og god fornøjelse :D

Anmeld

16. maj 2008

bette

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Hey du... lad lige det hele stå i et øjeblik. Sæt et fedt stykke musik på (max volumen) snut en bajer, og kast dig i sofaen... nyd livet i 5 minutter. Så kan du lidt igen. Og i aften kræver du at få lidt nærhed og sweet lovin' af farmand (L) God weekend, og god fornøjelse :D[/citat] hmm faktisk ikke en hel dårlig ide.. hmm tror jeg sku jeg prøver.. og så lige med en hjemmebagt bollle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.