Hvad skal i have og spise i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Bom

lululupo skriver:

Uhhhmmm bliver helt sulten af at læse alle de lækre ting... Vi skal have sushi take away, fra vores favorit sted, uhmmm har ikk fået det over en mdr, tror jeg!!!!!!!! Og så hjemmelavet daim is til dessert

Uhh vi fik også hjemmelavet Daim is idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Kløver

DianaMoar skriver:

Hej Piger

Hvad skal i have og spise i aften? Jeg er simpelt hen løbet tør for ideer og jeg har bare lyst til noget RIGTIG lækkert i aften.

Så hvad skal i have og spise og gerne opskrifter.

Knus Diana

er godt nok lidt sent at svare, men vi fik græsk mousaka til aften med en masse lækre grøntsager ved siden af (pastinak, gulerod, rødbede(de friske) skåret i mundrette stykker, puttet i en pose med lidt salt og 1 spsk olie, rystet godt, og så i ovnen, smager super skønt )

Anmeld

14. februar 2010

lisbethita

Mini-Terp skriver:

Har du prøvet og lave Daim is?? Det er dejlig nemt, man kan nemlig snyde..

Nej det har jeg ikke :-) Er det nemt? Vores sushi var fantastisk. Vi er i Berlin og fik alt hvad vi kunne spise (og mere til) for 200 kr!! Billigt, billigt!!! 

Anmeld

14. februar 2010

Bom

lisbethita skriver:

Nej det har jeg ikke :-) Er det nemt? Vores sushi var fantastisk. Vi er i Berlin og fik alt hvad vi kunne spise (og mere til) for 200 kr!! Billigt, billigt!!! 

Ja det er meget nemt, jeg plejer nemlig og snyde..

Jeg tager 2 liter vanilie is (det man kan købe i firkanter) og så hakker jeg en masse daim, og så putter du det hele i røremaskinen, og så i en form og i fryseren til det skal spises.. Vupti dejlig nem "hjemmelavet" is..

Anmeld

14. februar 2010

A.

vi skal ha´kylling i svøb og kartoffelmos fra søde kartoffler

Anmeld

14. februar 2010

lisbethita

Mini-Terp skriver:

Ja det er meget nemt, jeg plejer nemlig og snyde..

Jeg tager 2 liter vanilie is (det man kan købe i firkanter) og så hakker jeg en masse daim, og så putter du det hele i røremaskinen, og så i en form og i fryseren til det skal spises.. Vupti dejlig nem "hjemmelavet" is..

NØØØJ HVOR LÆKKERT!!!!! Tak for ideen :-) 

Anmeld

14. februar 2010

lunde

Mini-Terp skriver:

Vi skal have gæster i aften, så vi skal ha:

Flæskesteg m. kartofler, brun sovs, gammeldaws hvidkål, rødkål, brune kartofler og glaserede perleløg.. Mums mums. Og til dessert skal vi ha hjemmelavet Daim is og til kaffe skal vi ha så'n en nødde/marange kage med flødeskum og frisk frugt på..

Puha tror vi er mætte bagefter..

Knus Maria

hva tid skal vi komme???   

Anmeld

14. februar 2010

Bom

lunde skriver:

hva tid skal vi komme???  

Hehe det er desværre for sent, vi fik det nemlig igår..  Men det smagte vidunderligt..

Idag skal vi ud og spise på en mongolsk resturant i Ribe, da vi har 6 års dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.