TbCp skriver:
Jeg siger dig at det emne er oppe ofte herhjemme.
Jeg er selv opdraget til at man tager skoene af og gør det også selvom andre beholder deres på.
Min mand derimod vader altid ind med sko på.... ja han har sågar den trælse vane at skal han ud af døren om morgenen, så tager han sine sko på når han kommer ned om morgenen og vader rundt inde i huset med dem på indtil han skal afsted...
ARRRGGGHHH jeg synes det er så træls og siger det igen og igen..... så siger han undskyld, men tager han skoene af???? Nej sgu!
Nej jeg synes det er vildt træls..... især her om vinteren! Jeg har andet at lave end at vaske gulv.
Han gør det også ved min familie, og vi tager alle skoene af, der må jeg hver gang prikke til ham og pege på hans sko når vi kommer hjem til nogen.... utroligt!
Nå der hidsede jeg mig vist lige lidt op 
hihi. vi har det vist paa samme maade. min mand har nu laert a tage sko af paa gulvtaeppet.
jeg havde en mor forbi en dag som gik rask ind med sko paa og stillede sig paa vores nye gulvtaeppe og udbrod : Neeej, hvor er jeres gulvtaeppe i fin stand. vores er allerede blevet grimt efter kun 2 aar, hvorefter jeg kikkede paa hendes sko og mit gulvtaeppe, og ville egentlig gerne sige : det er fordi vi ikke gaar med sko paa det! Men kunne bare ikke faa mig til at sige det.
Anmeld