Miamaja skriver:
Er det bare mig der synes der er en utalt regel om at man tager sine sko af, naar man kommer i andres hjem? Jeg synes at jeg oplever tit at folk bare vader ind med sko paa, selv naar det er plask vaadt regnvejr udenfor. jeg tager naesten altid selv sko af hos folk for det er jeg vokset op med, men saadan er det maaske ikke for alle. Hvad synes I og hvad gor I selv?
Jeg siger dig at det emne er oppe ofte herhjemme.
Jeg er selv opdraget til at man tager skoene af og gør det også selvom andre beholder deres på.
Min mand derimod vader altid ind med sko på.... ja han har sågar den trælse vane at skal han ud af døren om morgenen, så tager han sine sko på når han kommer ned om morgenen og vader rundt inde i huset med dem på indtil han skal afsted...
ARRRGGGHHH jeg synes det er så træls og siger det igen og igen..... så siger han undskyld, men tager han skoene af???? Nej sgu!
Nej jeg synes det er vildt træls..... især her om vinteren! Jeg har andet at lave end at vaske gulv.
Han gør det også ved min familie, og vi tager alle skoene af, der må jeg hver gang prikke til ham og pege på hans sko når vi kommer hjem til nogen.... utroligt!
Nå der hidsede jeg mig vist lige lidt op 
Anmeld