Paradise Hotel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Tut

Hej tøser,

Hvor mange af jer har fuldt med i paradise hotel?

Synes i det var de rigtige der vandt?

Jeg synes bestemt at det var de rigtige, for både Karina og Jakob havde været stemt ud tidligere og var så kommet ind igen - og så er det jo snyd! :D

Var der forresten nogen af jer der så finalen i "magi i luften" på TV3, og som så hende Natasja der vandt?

Knus

Mette - der keeeeeder sig lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

ka li ja

Tut skriver:

Hej tøser,

Hvor mange af jer har fuldt med i paradise hotel?

Synes i det var de rigtige der vandt?

Jeg synes bestemt at det var de rigtige, for både Karina og Jakob havde været stemt ud tidligere og var så kommet ind igen - og så er det jo snyd! :D

Var der forresten nogen af jer der så finalen i "magi i luften" på TV3, og som så hende Natasja der vandt?

Knus

Mette - der keeeeeder sig lige nu..

nej nej og nej
jeg har ikke så fine kanaler. men hold op jeg syntes hende rikke gø- et eller andet, er fantastisk smuk.. helt vildt!!! har kun set hende i blade.

aii jeg burde pakke. jeg har så travlt så travlt, men vil hellere sidde her.

Anmeld

16. maj 2008

Lise

JAAAAAAA!!!!! :)) Jeg er en sucker for sådan fordummende tv, som min kæreste så sødt kalder det... Jeg har holdt med Diana hele vejen igennem, så klart!!! Pyh, jeg var nervøs til sidst - kunne næsten ikke se det...hhi... Ham Jacob - han var bare irriterende, og Karina ligeså...

Men altså hende der Rikke-værten. Måske er hun smuk, men hun er saftsuseme ikke for kvik at høre på!

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

nej hun ligner heller ikke en der er for kvik, men syntes hun er gudesmuk!! hende gad jeg sgu godt ligne... bare lidt!!;)

Anmeld

16. maj 2008

Tut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] nej hun ligner heller ikke en der er for kvik, men syntes hun er gudesmuk!! hende gad jeg sgu godt ligne... bare lidt!!;)[/citat] Ja gu' er hun smuk, men jeg er sikker på at du er en meget smukkere person end hende ;) Det er ikke det ydre der tæller :D

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] nej hun ligner heller ikke en der er for kvik, men syntes hun er gudesmuk!! hende gad jeg sgu godt ligne... bare lidt!!;)[/citat] Ja gu' er hun smuk, men jeg er sikker på at du er en meget smukkere person end hende ;) Det er ikke det ydre der tæller :D[/citat] jeg elsker dig mette!!!!!(L)(L)(L) og så sidder jeg her med maven hængende ud over bukserne og skal prøve at overbevise mig selv om at det er det indre der tæller hihi;)

Anmeld

16. maj 2008

Tut

Lise skriver:

JAAAAAAA!!!!! :)) Jeg er en sucker for sådan fordummende tv, som min kæreste så sødt kalder det... Jeg har holdt med Diana hele vejen igennem, så klart!!! Pyh, jeg var nervøs til sidst - kunne næsten ikke se det...hhi... Ham Jacob - han var bare irriterende, og Karina ligeså...

Men altså hende der Rikke-værten. Måske er hun smuk, men hun er saftsuseme ikke for kvik at høre på!

Aj ja, det var sgu spændende.... Godt at Nikoline valgte Diana og Nick - jeg havde brækket mig hvis Karina og Jakob havde vundet!

Jeg er også bare totalt fan af de der reallity programmer :D

Anmeld

16. maj 2008

Sille

Selvom det er pinligt at indrømme så fulgte kæresten og mig med ja... og jeg syns det var de rigtige der vandt....:)

Anmeld

16. maj 2008

Marco2

Ja, har set hvert eneste program.... hmmmm... Nick og Diana var sgu et fedt par.

Kalija: man kan se samtlige episoder på nettet. Jeg ofte måtte ty til at se gårsdagens episode fordi jeg er faldet i søvn om aftenen på sofaen....:$

AG - også fan af dum-tv

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Ja, har set hvert eneste program.... hmmmm... Nick og Diana var sgu et fedt par.

Kalija: man kan se samtlige episoder på nettet. Jeg ofte måtte ty til at se gårsdagens episode fordi jeg er faldet i søvn om aftenen på sofaen....:$

AG - også fan af dum-tv

haha det er en skam de strejker nu så, for så har jeg da slet ikke tid til nettet!! øv, men må da ind og lurer engang hehe;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.