De smukke engle passer på dig til vi ses igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Nanna1985

Sidder med en stor klump i maven og tåre i mine øjne

Jeg føler dybt med dig & din familie over tabet på jeres smukke dreng.. Verden er så URETFÆRDIG..!! Det gør mig virkelig ondt..

KÆMPE KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

DK

Jamen så skrækkeligt for jer alle sammen.

Kæmpe Kæmpe knus herfra!!

Anmeld

18. februar 2010

Pige2009

Sikke en historie. Tårene triller virkelig efter at have læst din beretning. Det er umuligt at sætte sig ind i, hvilken forfærdentlig følelse, det må have været.

Sender dig en masse tanker.

K.h. Linda

Anmeld

18. februar 2010

Heidi.

Det gør mig inderligt ondt...

Mange tanker..

Anmeld

18. februar 2010

sarulee

Stort stort knus til jer.

Kan godt forstå det har taget sin tid for dig at kunne fortælle det, sidder bare og tudbrøler nu

Anmeld

18. februar 2010

Josesmor

Til Dig

Til din lille dreng

Anmeld

18. februar 2010

betjenten

Har læst dit indlæg flere gange, og ja har sgu været helt tom for ord...

Kan ikke sige at jeg føler med dig, for har aldrig prøvet det du har oplevet, men det må helt sikkert være en mors/gravids STØRSTE mareridt!!!

Men tak fordi at du deler det med os andre, synes nemlig godt at man kan glemme at det hele ikke altid er så rosenrødt.

Stort knus fra hende med tårer i øjnene

Anmeld

19. februar 2010

nannanadja

Det er rart af få snakket om det også selvom det er et over et år siden, noah fylder stadig min hverdag hver dag, jeg tænker på ham hver eneste dag-nogle gange flere gange om dagen.. jeg er nu begyndt at tænke på ham uden at bryde helt sammen i gråd.

efter jeg havde født og begravelsen var over troede jeg mit liv gik i stå på en eller anden måde, men har ligesom fået livet til at gå sin gang alligevel..lyder lidt underlig, men man får hverdagen til at fungere selvom noah stadig fylder min hverdag..

tak for jeres beskeder, det er rigtig rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.