Fastelavnsbørn - billeder!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Vial

Hvor er de bare søde alle de børn.

Jeg har lige talt med mine to pomfritter inde i maven og fortalt, at de skal glæde sig til at de skal opleve fastelavn.

Det er bare så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Sikke nogle MEGA lækre billeder af Jeres alt for skønne børn.

Min datter VILLE bare være cheer leader, så sådan blev det. Hun elskede det og synes det var så enormt fedt at hun måtte få mors make up på:0)

Anmeld

12. februar 2010

Mimic

herhjemme havde vi en meget forkølet dalmatiner hund...
Jessica er godt snottet og hoster en del, men afsted det ville hun, heldigvis var det ok med børnehaven når bare vi hentede hende så snart tøndeslagningen var færdig....
Linda
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2010

Chalala85

Her er min lille BATMAN hehe

Anmeld

12. februar 2010

Cris

Nogle dejlige dejlige børn!!!!

Jeg har ingen billeder Jeg har syet en nem løbe dragt (brun fleece drag og lidt gul plys til håret) Men han blev bange for den! (han er lige blevet 2) Han har taget den med til vuggestuen for tænkt nu, hvis han får lyst til det... Men nej, han ville overhovedet ikke røre ved det. De sagde, at han var meget mere fascineret af en kæmpe tog bane som nogle af de store havde bygget! :-D (Gudskelov har jeg ikke brugt så mange timer på at sy en dragt!hehe)

Anmeld

12. februar 2010

mariamiss6

Nåååårh hvor er hun FIN!!!!

Og ja, da også alle de andre børn

Anmeld

12. februar 2010

Pia

Lærke ville være askepot prinsesse i år og så med en tryllestav.. Det mente hun bestemt hørte til også..
Og stolt var hun da hun så kom hjem i dag og var blevet kattedronning ...

Den mindste skal jo ikke til fastelavnsfest, men hun prøvede da lige store søsters prinsessekrone

Anmeld

12. februar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Idun er jo IDUN i år. Altså = Idun gudinden fra Asgård... I efteråret fik hun Nordiske Guder og Heltesagn for børn også kom hun LØBENDE ud i køkkenet med STOOOOORE øjne og sagde MOAR!!!!!!!!!!! Jeg ved hvad jeg skal være til FAstelavn!!!... Ja- min skat, hvad skal du da være???

Jeg skal da være IDUN!!!!!!!!

(hihi). Så det blev i vikingetøj, med blomsterkrans og en kurv med guldæbler (også masser af kinderødt og øjenskygge, mascara og røde læber )

Åhh det smukke barn

Anmeld

12. februar 2010

oo

KaMa skriver:

Hvor er de bare søde alle de børn.

Jeg har lige talt med mine to pomfritter inde i maven og fortalt, at de skal glæde sig til at de skal opleve fastelavn.

Det er bare så hyggeligt

jaaa! fastelavn er det bedste men stakkels dig med tvillinger til at rise dig op fastelavns morgen

Anmeld

12. februar 2010

Vial

Tjuhl skriver:

jaaa! fastelavn er det bedste men stakkels dig med tvillinger til at rise dig op fastelavns morgen

Ja, så får jeg tæv af Gø & Gokke eller Chip & Chap

I det hele taget bliver det bare dobbelt op på alt. Har dog en naiv forestilling om, at når de slås rundt med sværd, og så er jeg dragen, der sov på sofaen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.