Fastelavnsbørn - billeder!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.556 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun er jo IDUN i år. Altså = Idun gudinden fra Asgård... I efteråret fik hun Nordiske Guder og Heltesagn for børn også kom hun LØBENDE ud i køkkenet med STOOOOORE øjne og sagde MOAR!!!!!!!!!!! Jeg ved hvad jeg skal være til FAstelavn!!!... Ja- min skat, hvad skal du da være???

Jeg skal da være IDUN!!!!!!!!

(hihi). Så det blev i vikingetøj, med blomsterkrans og en kurv med guldæbler (også masser af kinderødt og øjenskygge, mascara og røde læber )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Munder

Her har Andrea været rigtig opfindsom, og ville være prinsesse

Anmeld

12. februar 2010

Pia.

Hej Safir.

Ååå hvor er hun dog skøn... Ingen billeder her endnu. Min den store på 11 gider ikke klædes ud i år... Mille på 7 skal først på mandag og Mads på 4 skulle ha været i dag, men havde feber i nat, så vi kommer desværre ikke afsted til fastelavnshygge-festen, i børnehaven alligevel...

Men jeg skal nok fange et par billeder af de to af dem... På mandag..

Knus Pia.

Anmeld

12. februar 2010

Pia.

Munder skriver:

Her har Andrea været rigtig opfindsom, og ville være prinsesse

Sikke en yndig lille prinsesse der bor hjemme hos jer

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Hej Safir.

Ååå hvor er hun dog skøn... Ingen billeder her endnu. Min den store på 11 gider ikke klædes ud i år... Mille på 7 skal først på mandag og Mads på 4 skulle ha været i dag, men havde feber i nat, så vi kommer desværre ikke afsted til fastelavnshygge-festen, i børnehaven alligevel...

Men jeg skal nok fange et par billeder af de to af dem... På mandag..

Knus Pia.

Tusind tak

Glæder mig til at se dine på mandag.

Anmeld

12. februar 2010

Corn

Hvor er de fine, har ikke lige billeder af mine her...

Men jeg sendte den store afsted som Zorro og Anton "vil bar' garn være Anton"... Og hvem ku stå for den bemærkning, for det er helt klart det han er bedst til at være

Men han ville gerne have malet lidt skæg som far har..

Anmeld

12. februar 2010

JustAnotherName

Bianca skulle egentlig have været klædt ud som giraf.
Men hun var ikke begejstret for kostumet, og jeg måtte erkende, at det var en del nemmere at få hende i prinsesse-ballerina-fe udstyret

Lillesøster skulle egentlig slet ikke klædes ud, men den fæle fæle mor fik sig lige et godt grin ved at iføre hende katteører og bjørnehovede .....stakkels barn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2010

TbCp

Skønne unger...

Liva skal først afsted på mandag så må se om jeg kan finde tråden til den tid og smide billeder ind

Anmeld

12. februar 2010

Bamseboet :D

Bjørn og Mille

Anmeld

12. februar 2010

Tullebobs

Macaab skriver:

Hvor er de fine, har ikke lige billeder af mine her...

Men jeg sendte den store afsted som Zorro og Anton "vil bar' garn være Anton"... Og hvem ku stå for den bemærkning, for det er helt klart det han er bedst til at være

Men han ville gerne have malet lidt skæg som far har..

Hvor er det cool  at han vil være sig selv - dog med lille strejf af sej far - kært!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.