Tullebobs skriver:
De børn jeg skrev om er helt "almindelige" børn, som vi kender rigtig godt. Og selvfølgelig kan der være omstændigheder, som dem, du omtaler, og det forandrer jo tingene. Jeg mener bestemt ikke, at man kan sige, at noget er bedst for alle børn.
Dog mener jeg stadig at det er synd, når "almindelige" (i mangel af bedre ord) børn pacificeres med digitale dimser, når der er social kontakt og leg lige for næsen af dem.
Bedste hilsner fra Trine
Havde ikke læst så langt som til dit indlæg...
Jeg ville heller ikke lade min pige blive paciferet på den måde (dog er hun også kun 2 et halvt), så forstår dig udemærket....
Ville bare nævne at det ikke altid er at man ved grunden til at forældre handler som de gør....
Jeg har ofte oplevet at folk har kigget underligt og som om min mor f.eks ikke havde styr på min bror da han var lille fordi hun handlede på den måde hun gjorde... Men de havde jo ingen ide om hvordan vores situation så ud, og hvad der var bedst at gøre i det enkelte tilfælde.
Min mor er pæd. med speciale indenfor handicap, og har har arbejdet meget med børn med adhd inden hun fik min bror så jeg vil mener hun har styr på det 
Ville egentlig ikke modsige mig jer, er helt enig at der for mange børn er som i siger, men der kan bare være grunde man ikke kender til 
fra sara
Anmeld