Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Arrrmen altså du tar pusten fra mig hver gang jeg ser dine kager - aldrig i mit har jeg set så flotte kager som du laver... vanvittigt flotte....
Hvor er det bare fedt at vuggestuen for en enkel gangs skyld kan se igennem fingre med kostpolitikken ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SÅÅÅ FLOT.. hold da fest, min datter er heeelt vild med hallo kitty så måske du lige kunne komme fordi her og lave en lille kage til kaffen det er bare rigtig flot, du er super dygtig
mariamiss6 skriver: ja okay, så blegner min da hehehehe...den er altså sød
ja okay, så blegner min da hehehehe...den er altså sød
Lige mine ord.
Den er kanonflot. Virkelig imponerende. Boernene maa da vaere blevet helt maaloese. Hvad sagde de?
Har forresten skrevet til din veninde og har faaet svar. Sendte oplysningerne til min veninde og ved saa ikke mere. Men Pernille (var det ikke saadan hun hed) skulle vist ogsaa til Tenerife og er nok foerst lige kommet hjem.
Knus
Trine
Anasmor skriver: Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage... Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen (Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )
Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage...
Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF
Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen
(Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )
Hvor den bare super sød og super godt lavet :-)
Den er da bare super flot !!!
Hvordan har du lavet knurhårene?
Den er jo helt utrolig flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128