Hello Kitty kagen til vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Pia.

Arrrmen altså du tar pusten fra mig hver gang jeg ser dine kager - aldrig i mit har jeg set så flotte kager som du laver... vanvittigt flotte....

Hvor er det bare fedt at vuggestuen for en enkel gangs skyld kan se igennem fingre med kostpolitikken ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

nannanadja

SÅÅÅ FLOT.. hold da fest, min datter er heeelt vild med hallo kitty så måske du lige kunne komme fordi her og lave en lille kage til kaffen det er bare rigtig flot, du er super dygtig

Anmeld

12. februar 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

ja okay, så blegner min da hehehehe...

den er altså sød

Lige mine ord.

Den er kanonflot. Virkelig imponerende. Boernene maa da vaere blevet helt maaloese. Hvad sagde de?

Har forresten skrevet til din veninde og har faaet svar. Sendte oplysningerne til min veninde og ved saa ikke mere. Men Pernille (var det ikke saadan hun hed) skulle vist ogsaa til Tenerife og er nok foerst lige kommet hjem.

Knus

Trine

Anmeld

12. februar 2010

CharlotteG

Anasmor skriver:

Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage...

Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF

Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen

(Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )

Hvor den bare super sød og super godt lavet :-)

Anmeld

12. februar 2010

82Miraklet

Den er da bare super flot !!!

Anmeld

29. juli 2013

Lullaby

Anasmor skriver:

Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage...

Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF

Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen

(Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )

Hvordan har du lavet knurhårene?

Anmeld

29. juli 2013

5timesacharm..right?

hvor er den flot

leger selv med kager og dekoration.. men er dælme ikke lige så dygtig som dig!

Anmeld

5. august 2013

Miss-86

Den er jo helt utrolig flot

Anmeld

16. august 2013

Anasmor

Tusinde tak, sidder dog med en følelse af, at det godt nok er lang tid siden den blev lavet

Der er sket en hel del siden, kig evt forbi Hjertekagen på Facebook hvor der kan bestilles kager

Knus og TAK

Stinna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.