Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
k*** jeg er mundlam!!!! den er bare sindsyg flot
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusinde tak ...
Ana var helt skør efter at tage fat i Kitty da jeg viste hende det færdige resultat (hun er 15 mdr men MEGET bevidst om Hello Kitty.. )
.. er spændt på hvordan hun reagerer i morgen i VS
Anasmor skriver: Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage... Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen (Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )
Ana stopper i morgen i VS og opstarter DP mandag.. det måtte da koste en lille kage...
Lyse og mørke drømmekagebunde, tobleronecreme og jordbærmousse... Alt pynt i MMF
Og JA, de har sundhedspolitik, og HAR fået lov til at komme med kagen
(Var ude i noget yogurtmousse og hyldeblomstmousse, men de mente at når hun nu holdte helt, og ikke havde holdt fødselsdag der, så skulle det være en "ordentlig" kage, og så 1 cm skive pr barn )
den er godt nok flot, hvordan laver i de flotte kager, er det noget specielt :-)
Hvordan specielt ?
jeg beundrer din evne til at modellere... du er fantastisk.
hvor er den bare super flot... min datter på to elsker også bare kitty..
du kan bare det der
Hvor er den flot... :)
Virkelig flot kage
Jeg håber at det gik godt i VS
Nøj, hvor er den bare super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128