Så fik Rolf fred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

Hyner

Jeg skulle alrdig ha læst det indlæg... Nøj jeg stortuder...

Gud hvor er det trist, og alligevel så godt han fik fred.

Henriette -sender alle mine krammer mod jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Siber

Macrolf skriver:

Så er Rolf kommet til hundehimlen. Jeg har brug for lige at komme ud med det hele, så håber nogen gider læse med..

Da vi spurgte Rolf om han ville med ud at køre blev han glad og løb glad ud til bilen (selv om han faldt et par gange og ikke selv kunne hoppe op i bilen). Han sad bare og kiggede som han plejer i bilen og da vi bar ham ud derude snusede han og fik lettet ben. Da vi kom ind var der klar til os, vi var de sidste idag så der var god tid. Den dyrlæge som for 9 år siden oprerede guld i hans ryg og hofter pga gigt og hd skulle også hjælpe mig med at sige farvel til ham. Da han fik guldet ind kunne han slet ikke gå men det har godt nok givet ham mange gode år..!

Nå men Martin og Smilla blev ude i venteværelset og jeg gik med Rolf ind. Satte mig på gulvet og han satte sig ved siden af mig. Der sad han da dyrlægen gav ham den første bedøvende sprøjte. Jeg sad og krammede ham og fortalte ham hvor en god hund han var og hvor højt jeg elsker ham. Da han faldt i søvn lagde han sig ned ved siden af mig, helt op af mit ben. Dyrlægen gav ham så den sidste sprøjte ind i en vene i forbenet og jeg sad med en hånd på hans bryst så jeg kunne mærke hjertet. Martin og Smilla kom ind og var der da hans hjerte slog for sidste gang (nu græder jeg igen, det var SÅ hårdt). Jeg kunne mærke hans hjerte blive uregelmæssigt og til sidst stoppe. Vi sad så derinde kun os og græd og aede ham og sagde farvel til verdens bedste hund... Elskede ham virkeligt som mit barn.. Vi får ham brændt og får urnen med ham hjem igen, asken skal drysses ud over den strand ved mit barndomshjem hvor han elskede at være..

Efter det var slut kørte vi til Odense og spiste, havde ikke lyst til at tage hjem. Nu er vi hjemme og det er meget tomt, vores anden hund kan ikke forstå det.. Vi har lige fjernet hans tæppe og hans kurv

Puha sikke en beretning, jeg tudbrøler og kan slet ikke stoppe

Mange kram og tanker til dig

Knus SIber

Anmeld

12. februar 2010

..

Tusind tusind tak alle sammen, det varmer ufatteligt meget her i en skrækkelig mørk tid. I er fantastiske!!

Anmeld

12. februar 2010

bette

nej hvor jeg føler med dig. Der er ikke noget værre end at skulle sige farvel til sine kære...

kan tydeligt huske da jeg var inde med min lille mille hund.. suk hvor gjorde det ondt.. og jeg græd i flere dage bagefter.. lige indtil der ikke var mere at give af..

håber i kommer ovenpå igen og nyder tiden med familien og den hund i trods alt har endnu

Anmeld

12. februar 2010

Mie A

Det gør mig virkeligt ondt, at I har måtte sige farvel til jeres elskede Rolf.

Og selv om jeg ikke er hunde menneske - så sidder jeg med tårer ned af kinderne, efter at have læst dette indlæg.

Kæmpe kram

Anmeld

12. februar 2010

Muffinmus

synes det er flot gjort. Nu har han fred, selv om i vil savne ham meget længe og han vil altid være i jeres tanker, det er mine gamle hunde for evigt.

Anmeld

13. februar 2010

birgittemarie

Åhr kære du dog! Hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Det er simpelthen noget af det værste. Hvor var det godt, du kunne sidde hos ham imens.

Knus Birgitte med store tårer i øjentøjet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.