Støvring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.782 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

vappepigen

Mig og kæresten har lige købt hus i Støvring.  Vi flytter derfor fra Aalborg, da mandens arbejde kræver et ekstra væresle, og det kan man ikke få I Aalborg til  vores budget... Så ville lige høre om der er nogen fra Støvring herinde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Heidimed lea

hejsa faldt lige over denne her,,, bedre sent end aldrig håber jeg..

jeg er fra Svenstrup 10 km fra Støvring.. jeg arbejder i støvring som pædagog..

om mig. jeg er fra 1972 og har et hus mand og 3 børn på 6 4 og 2 år..     jeg er en frisk udadvendt kvinde  som elsker mødregrupper

håber at høre fra dig   knus Heidi

Anmeld

12. juni 2010

vappepigen

Hold da op et svar!!!! skønt

Jeg er fra 1980 og arbejder også som pædagog, bare  i Aalborg, er dog på barsel nu. Vi venter vores 1 barn den 4 juli...så det er vi spændte på.

Søgte engang arbejde i Svensstrup som pædagog da jeg var nyudannet, men det er ved at være 5 år siden, men har da været i Svenstrup et par gange for at besøge babysam.;

Hvilken børnehave arbejder du i?? Har i mit stille sind overvejet engang i fremtiden at skifte job til Støvring, da det rent praktisk er nemmere, selvom jeg er glad for mit job i Aalborg

HIlsen Janni

Anmeld

12. juni 2010

Heidimed lea

jeg arbejder på højbjerghus et special børnehjem for børn som er meget svage. der har jeg arbejdet 1år derfør arbejdede jeg i Ålborg øst i 11 år på et børnehjem for mobil børn som var udadreagerende..

jeg er super glad for mit job i Støvring. tillykke med din graviditet..

og babysam der kommer jeg tit   skal til udsalg der den 17 juni...                    hilsen Heidi

Anmeld

15. juni 2010

vappepigen

Ja babysam er fin, bare ALT for dyr......de ved godt hvad de vil have for deres sager.....

Dit arbejde lyder spændende, men også hårdt... vidste ikke engang der lå sådan et sted herude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.