da jge ventede mig min datter gik jeg også og glædede mig meget til at skulle have oplevelsen af at føde vaginalt!! men da hun valgte at lægge sig med numsen nedad og med strakte ben, var dette ikke længere en mulighed... det var rigtig svært at skulle opgive tanken om at føde rigtigt, da jeg følte at jeg derved ville blive "snydt". men efterhånden som jeg vænnede mig til tanken, var det faktisk ok, for jeg vidste dermed lige nøjagtig hvilken dato jeg ville blive mor 

og det var ikke det mest fantastiske!!!
når man føder ved pks, hvis det foregår efter planen, hvilket det normalt gør, så slipper man jo for de mange smertefulde timer med veer, og man har dermed RIGTIG meget overskud til at nyde sit barn fuldt ud efter "fødslen"!
Da jeg fik min datter, kunne jeg intet føle fra lige under brysterne og ned, hvilket jo selvfølgelig betød ingen smerter
så de første mange timer med min datter kunne jeg bare slappe af og rigtig lære hende at kende!!
Jeg vil helt klart råde dig til at få et ks, for det var den mest fantastiske oplevelse for mig!! (hofteproblemer eller ej) 
Anmeld