Ja, nu er det sgu lige i overkanten, søster !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Anja

Nu er min søster sgu mærkelig igen !!

Har lige skrevet med hende på msn og da jeg spørger, hvad hun laver svarer hun med at skrive, at hun faktisk synes det er mærkeligt at jeg aldrig spørger direkte ind til hendes hobby !!! Ja, blev sgul lidt harm og skrev, at det havde jeg da ikke lige tænkt over, men at hvis det er med den tone, så vil jeg da gerne gøre opmærksom på, at jeg synes det er mærkeligt at hun ikke en eneste gang har spurgt til min graviditet !!

Så blev hun bare tavs ....

Ved sgu snart ikke om jeg orker hende mere.

Anja 18+2 - næsten halvvejs !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Anja

Anja skriver:

Nu er min søster sgu mærkelig igen !!

Har lige skrevet med hende på msn og da jeg spørger, hvad hun laver svarer hun med at skrive, at hun faktisk synes det er mærkeligt at jeg aldrig spørger direkte ind til hendes hobby !!! Ja, blev sgul lidt harm og skrev, at det havde jeg da ikke lige tænkt over, men at hvis det er med den tone, så vil jeg da gerne gøre opmærksom på, at jeg synes det er mærkeligt at hun ikke en eneste gang har spurgt til min graviditet !!

Så blev hun bare tavs ....

Ved sgu snart ikke om jeg orker hende mere.

Anja 18+2 - næsten halvvejs !!

Fandme om hun ikke lige har skrevet at så står der jo 1-1 !!! Ja, men hende lille hobby kan da også let sidestilles med en graviditet !!

Undskyld, at jeg brokker mig, men manden er jo ikke hjem :S

Anmeld

15. maj 2008

sbs78

Det lyder som min søster :@ mig mig mig og så lige mig.

Nogle gange ville det være skønt hvis man kunne dytte dem ud :P

(H) Sidsel

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

aj helt ærlig. strenge ko!!!
ja sådan kan min også være. heldigvis ikke tit. men det er også mig mig mig mig mig..
men du må ikke dumpe hende. hun er din søster. og måske er i inde i en periode hvor i bare ikke forstår hinanden....
altså forstå mig ret, i har måske mere at snakke om,om nogle år. eller når hun får børn(hvis ikke hun allerede har nogle)
hvor gammel er hun om man må spørge??

Anmeld

15. maj 2008

Anja

ka li ja skriver:

aj helt ærlig. strenge ko!!!
ja sådan kan min også være. heldigvis ikke tit. men det er også mig mig mig mig mig..
men du må ikke dumpe hende. hun er din søster. og måske er i inde i en periode hvor i bare ikke forstår hinanden....
altså forstå mig ret, i har måske mere at snakke om,om nogle år. eller når hun får børn(hvis ikke hun allerede har nogle)
hvor gammel er hun om man må spørge??

Hun er 40 år og venter på et adoptionsbarn

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

åååh ja det kan jeg godt huske nu..
jeg håber jeres forhold blir bedre når de får en selv..
selvom det ikke er100% det samme.
men undskyld jeg siger det, så lyder hun godt nok også lidt indebrændt!! tror det blir godt for hende at få et barn!
hvor er det træls for dig. men jeg håber jeg har ret i at i får glæde af hinanden senre. engang. for det der er sgu for belastende.
stakkels dig søde.
skal du forresten snart til jm?

Anmeld

15. maj 2008

Anja

ka li ja skriver:

åååh ja det kan jeg godt huske nu..
jeg håber jeres forhold blir bedre når de får en selv..
selvom det ikke er100% det samme.
men undskyld jeg siger det, så lyder hun godt nok også lidt indebrændt!! tror det blir godt for hende at få et barn!
hvor er det træls for dig. men jeg håber jeg har ret i at i får glæde af hinanden senre. engang. for det der er sgu for belastende.
stakkels dig søde.

Ja, jeg håber, at det bliver bedre, når vores familiesituation ligner mere hinanden.

Jeg skal først til jordemoder i uge 23 !! Sådan er det bare at være 2. gangs her i området ....

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

Anja skriver:

ka li ja skriver:

Ja, jeg håber, at det bliver bedre, når vores familiesituation ligner mere hinanden.

Jeg skal først til jordemoder i uge 23 !! Sådan er det bare at være 2. gangs her i området ....

hold da op, ja det er strengt!! uge 23!
hvornår var du der sidtst?
kan du egentlig mærke liv??

Anmeld

15. maj 2008

Mor-jannie

hold kæft en strid lille mobbe...............................>(

undskyld mig:D

Anmeld

15. maj 2008

Anja

ka li ja skriver:

Anja skriver:

ka li ja skriver:

Jeg har mærket bobler i nogle dage nu - dejligt.

Sidst var jeg til jordemoder i uge 18

hold da op, ja det er strengt!! uge 23!
hvornår var du der sidtst?
kan du egentlig mærke liv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.