kryds fingre kl. 11.15 i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

op igen på det sidste spørgsmål... kan man tillade sig at spørge om køn, når det egentlig er en scanning om hvorvidt bebsen har det godt?? Ikke at kønnet er så pisse vigtigt, men det er da stadig noget vi gerne vil vide..

JADA :) Gu kan du så, når nu scanneren er på så siger du da bare: Kan du se en tap eller revne :D Det synes jeg bestemt du kan!!

Krydser alt hvad krydses kan for jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Lone H. skriver:

ja selvfølgelig kan du det det var sådan vi fik det bekræftet for anden gang  

du spørger bare lægen om de kan se hva køn det er

også selvom det er sådan en haste scanning?? vil nemlig ikk virke som ender er ligeglad med om der er noget galt, og kun koncetrere mig om kønnet... sådan er det jo ikke..

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

BlyViol skriver:

også selvom det er sådan en haste scanning?? vil nemlig ikk virke som ender er ligeglad med om der er noget galt, og kun koncetrere mig om kønnet... sådan er det jo ikke..

ja

De plejer at være mega søde, og vil gerne tjekke kønnet for dig hvis du spørger om det

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

Lone H. skriver:

ja

De plejer at være mega søde, og vil gerne tjekke kønnet for dig hvis du spørger om det

skønt... det vil jeg spørge om så  

tak for svar

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

BlyViol skriver:

skønt... det vil jeg spørge om så  

tak for svar

så lidt

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

LineD skriver:

JADA Gu kan du så, når nu scanneren er på så siger du da bare: Kan du se en tap eller revne Det synes jeg bestemt du kan!!

Krydser alt hvad krydses kan for jer!!

tak ja er ik i tvivl om du ville spørge Men det gør jeg altså også så ...

Anmeld

11. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

tak ja er ik i tvivl om du ville spørge Men det gør jeg altså også så ...

DET gør du, ellers så får du mit nummer, ringer op til mig og så spørger jeg haha Ikke spooor nysgerrig

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

LineD skriver:

DET gør du, ellers så får du mit nummer, ringer op til mig og så spørger jeg haha Ikke spooor nysgerrig

jeg bliver sgu bare så skide bange for de læger der, det har været en sur overlæge de sidste par scanninger fordi jeg har bøvl med nyrerne, og for hende er det jo totaaal ligemeget med kønnet

Anmeld

11. februar 2010

LineD

BlyViol skriver:

jeg bliver sgu bare så skide bange for de læger der, det har været en sur overlæge de sidste par scanninger fordi jeg har bøvl med nyrerne, og for hende er det jo totaaal ligemeget med kønnet

Min var også lidt knotten Men når jeg har sat mig noget i hovedet giver jeg ikke op Du kan bare sige ligeså forsigtigt at HVIS hun tilfældigvis lige så kønnet måtte hun da gerne sige det

Anmeld

11. februar 2010

benthe :-)

benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.