kryds fingre kl. 11.15 i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.476 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Vidunderligeunger

der skal jeg nemlig til en ekstra scanning for at se om alt er som det skal være..

Efter en graviditet med blærebetændelse hele vejen igennem, fik jeg for 14 dage - 3 uger siden kraftige pluk veer, som lægen så mente var normalt - lige indtil jeg ringede og fortalte at jeg altså havde 22 på een dag, hvoraf de 17 af dem gjorde p**** ondt! 

De ringere fra obstetrisk (staves) afdeling i dag, og ville gerne se mig hurtigt mulig, altså i morgen kl. 11.15.

Jeg håber alt er ok, og at I vil krydse fingre for mig og den bette pus derinde!! 

knus Mitzie 24+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Michael healer

BlyViol skriver:

der skal jeg nemlig til en ekstra scanning for at se om alt er som det skal være..

Efter en graviditet med blærebetændelse hele vejen igennem, fik jeg for 14 dage - 3 uger siden kraftige pluk veer, som lægen så mente var normalt - lige indtil jeg ringede og fortalte at jeg altså havde 22 på een dag, hvoraf de 17 af dem gjorde p**** ondt! 

De ringere fra obstetrisk (staves) afdeling i dag, og ville gerne se mig hurtigt mulig, altså i morgen kl. 11.15.

Jeg håber alt er ok, og at I vil krydse fingre for mig og den bette pus derinde!! 

knus Mitzie 24+3 

Hej

jeg vil da gerne krydse en masse  for dig og baby

Håber alt er som det skal være

Michael

Anmeld

11. februar 2010

Pia.

Håber det bedste... Skriv lige så snart du ved noget...

Pøj pøj....

Anmeld

11. februar 2010

Mira0911

Krydser alt hvad jeg kan for alt er som det skal være... :)

Anmeld

11. februar 2010

dorthemus

også på, at alt er som det skal være

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Håber alt går godt!!!!

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

TAK skal I ha piger (og mand)  

Kan man mon tillade sig at spørge om de kan se kønnet?

Anmeld

11. februar 2010

Vidunderligeunger

11. februar 2010

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

op

op igen på det sidste spørgsmål... kan man tillade sig at spørge om køn, når det egentlig er en scanning om hvorvidt bebsen har det godt?? Ikke at kønnet er så pisse vigtigt, men det er da stadig noget vi gerne vil vide..

Anmeld

11. februar 2010

LRJ

BlyViol skriver:

op igen på det sidste spørgsmål... kan man tillade sig at spørge om køn, når det egentlig er en scanning om hvorvidt bebsen har det godt?? Ikke at kønnet er så pisse vigtigt, men det er da stadig noget vi gerne vil vide..

ja selvfølgelig kan du det det var sådan vi fik det bekræftet for anden gang  

du spørger bare lægen om de kan se hva køn det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.