Hvad fanden skal jeg gøre???????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.313 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

qp

Ja min søn er 15 mdr og han skriger og græder i op til 2 timer hver evig eneste aften inden han falder i søvn!! Jeg er så træt af det... så snart jeg kommer ind på værelset er alt i orden men når jeg forlader det skriger han .... og han bliver ved.

Jeg har tænkt, at jeg jo er nødt til at gå ud fra værelset da jeg for det første ikke gider, at bruge 2 timer på at han skal falde i søvn og for det andet skal han også lære, at jeg ikke bliver derinde på trods af hans skrigen.

Og nej der er ingenting galt... hverken tænder eller noget.

Jeg er bare så fuckin træt...........

Kom med nogle gode råd hvis i selv har lignende erfaringer, jeg har ikke brug for, at dette blir en "krammetråd"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Ja min søn er 15 mdr og han skriger og græder i op til 2 timer hver evig eneste aften inden han falder i søvn!! Jeg er så træt af det... så snart jeg kommer ind på værelset er alt i orden men når jeg forlader det skriger han .... og han bliver ved.

Jeg har tænkt, at jeg jo er nødt til at gå ud fra værelset da jeg for det første ikke gider, at bruge 2 timer på at han skal falde i søvn og for det andet skal han også lære, at jeg ikke bliver derinde på trods af hans skrigen.

Kom med nogle gode råd hvis i selv har lignende erfaringer, jeg har ikke brug for, at dette blir en "krammetråd"

Put ham på sofaen...så er du ved ham og han er sikkert ikke ked. Det har jeg i perioder gjort med Konrad, han havde bare brug for at jeg var der når han faldt i søvn.. min x lå med ham til han sov...men jeg ville bare være der for ham, når det er det han har brug for og giver udtryk for..

Knus...

Anmeld

10. februar 2010

TbCp

Når Liva har haft de perioder så bliver jeg inde hos hende.
Sætter mig i en stol ved siden af sengen, evt. med min bærbare. Snakker ikke til hende og kigger ikke på hende. Er der bare.
Jeg tænker at det er det hun har brug for.

På den måde falder hun meget hurtigere i søvn og jeg bliver ikke træt af at vade op og ned af trappen en milliard gange.

Efter en uge eller 2 er det overstået og hun kan igen blive puttet som normalt.

Ved ikke om det er løsningen hos dig, men måske alligevel et forsøg værd. 

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Når Liva har haft de perioder så bliver jeg inde hos hende.
Sætter mig i en stol ved siden af sengen, evt. med min bærbare. Snakker ikke til hende og kigger ikke på hende. Er der bare.
Jeg tænker at det er det hun har brug for.

På den måde falder hun meget hurtigere i søvn og jeg bliver ikke træt af at vade op og ned af trappen en milliard gange.

Efter en uge eller 2 er det overstået og hun kan igen blive puttet som normalt.

Ved ikke om det er løsningen hos dig, men måske alligevel et forsøg værd. 

Præcis.. sådan har jeg også gjort, bare ved at tage Konrad ind på sofaen..

Anmeld

10. februar 2010

Malthesmoar

qp skriver:

Der er gode fif i bogen godnat og sov godt...også lidt griner bog læser ellers ik bøger..men denne var lærerig/sjov

Anmeld

10. februar 2010

qp

Eva skriver:

Put ham på sofaen...så er du ved ham og han er sikkert ikke ked. Det har jeg i perioder gjort med Konrad, han havde bare brug for at jeg var der når han faldt i søvn.. min x lå med ham til han sov...men jeg ville bare være der for ham, når det er det han har brug for og giver udtryk for..

Knus...

Synes du ik det blir til en mega dårlig vane? - Mener så vil han jo det hver gang og det gider jeg heller ikke.

For 2 uger siden kunne jeg lægge ham ned i sengen, forlade rummet, gå ud og vaske op el lignende... så kiggede jeg ind engang imellem og til sidst kunne jeg så lukke døren da han var faldet i søvn.

Anmeld

10. februar 2010

mariamiss6

Hmmm...

Altså hvad er helt præcist din rutine??? kunne du ikke prøve at skrive det detaljeret, og i rigtig rækkefølge selvfølgelig....

og lige så detaljeret hvad du gør 1. 2. 3. 4. 5....... gang du går ind til ham...

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

stort kram til dig søde  - he he - kunne altså ikke lade hver...

Tror simpelthen bare det er en af alle de facer han skal igennem.. det er hans måde at kalde på,  eller trykhed måske og så ved han jo du kommer når han "kalder" - der er mange metoder at ende det her på - nogen vil sige lade ham skrige, jeg derimod er jo fortaler for at give ham den tid det tager... Jeg lover dig det går over, men måske har han brug for du er der en tid, til han falder til ro og endda helt til han sover... jeg har siddet mange mange timer hos mine børn i den alder - og ja man er møg træt af det til sidst, men det giver rolige og trykke børn i sidste ende...

håber det får en ende inden længe...

Anmeld

10. februar 2010

Mum33

Tag kampen. Ved os tog den en uge ca. Godnat-rutine, sut, godnat og så ud. 5 min, giv ham sut, godnat og så ud. 5 min, sut, godnat og så ud. osv. Den uge virkede som et år, men det virkede og nu kan man bare lægge ham. Det var sådan det virkede for os.

Held og lykke.

Anmeld

10. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Synes du ik det blir til en mega dårlig vane? - Mener så vil han jo det hver gang og det gider jeg heller ikke.

For 2 uger siden kunne jeg lægge ham ned i sengen, forlade rummet, gå ud og vaske op el lignende... så kiggede jeg ind engang imellem og til sidst kunne jeg så lukke døren da han var faldet i søvn.

Nej, det mener jeg ikke og har ikke oplevet med mine tre...det er jo ikke fordi de tænker at de hellere vil noget andet, men de mærker at de har brug for mor i en periode og så går det over igen, men hvorfor ikke give dem mor når de har brug for det...her var det nogle gange kun få dage så kunne jeg putte ham igen.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.