YEEEESSSSSSS!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Marco2

Er helt euforisk. Lederen fra den inst, vi har søgt som 1. prior har lige ringet og vi kan få en plads deroppe. Og allerede til 16. juni! Nej, hvor er jeg lettet! Det kan ikke beskrives hvilken byrde jeg føler der er løftet fra mine skuldre. Vi havde jo fået at vide på pladsanvisningen at der sikkert ikke ville være en plads til os efter sommerferien, og at den inst vi har søgt som 1. prior først ville ta' børn ind til december. Så det er bare så dejligt. Jeg var jo ude i at vi så måtte få en privat dp'er eller en pige til at komme herhjemme, men den var jo også svær når man ikke vidste fra hvornår man ville få en plads. Men det skal vi heldigvis ikke ud i nu! Men vi har som sagt pladsen allerede fra 16. juni, men det kommer så til at blive en lang og rolig indkøring, for hun kommer først rigtigt til at begynde deroppe til august. Og så en anden dejlig ting. Igår fik vi endelig bestilt sommerferie! Så vi tager lige en tur til Kreta på et dejligt familiehotel med all inclusive. Med en masse ting til de små. Ved godt at hun ikke kommer til at bruge faciliteterne så meget, men det er rart at det er børnevenligt. Uhhmmm. AG - totalt oppe over skyerne!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Astrid P

Ejjjjj, hvor skønt AG! Det lyder da helt fantastisk det hele...
Og ovenikøbet en bebs der nu sover om natten i stedet for at babbe - det kunne jo næsten ikke blive bedre!!!

KH Astrid

Anmeld

15. maj 2008

Grynt

Hvor er det bare skønt at høre, tillykke med pladsen.......også selvom det ikke bliver i "min" vuggestue >( ;)

Nu køre det bare for dig, vuggestue plads, ferie og baby-fri-babser...livet er skønt 8D

Anmeld

15. maj 2008

heaven

hvordan dælen har du arrangeret det??

vores situation ang plads er nemlig helt håbløs!!!! Så hvis du har nogle fif til hvad man siger, så modtages de med kyshånd...

Jannie - der tvivler på om sønnen nogensinde får tilbudt en brugbar plads>(

Anmeld

15. maj 2008

Lise

Superduperfedt Ag :)) Man føler sig bare SÅ heldig når man faktisk får én af de ønskede pladser, ikke? Vi fik jo 2. prioriteten (ud af 4) til behovsdatoen, så jeg var også helt elektrisk da jeg fik det af vide..

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

aaiii hvor fedt.
til begge dele!!
lækkert at pladsen nu er på plads, og at man har mere end 2 dage at få kørt hende ind på.
og super fedt med ferien, det kører rigtig nu hva;)

Anmeld

15. maj 2008

Marco2

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] hvordan dælen har du arrangeret det??[/citat] Jeg gik udenom den åndsvage pladsanvisning og ringede direkte til dagstilbudslederen i den inst. vi ønskede hun skulle ind i og snakkede med hende. De ville hellere ha' børn hvis forældre ønskede deres børn skulle hen til dem, fremfor børn der skulle det pga pladsanvisningen dikterede det, så hun ordnede det hele med pladsanvisningen.... Og iflg hende vil jeg så modtage brev fra planv lørdag eller mandag. Sådan gjorde jeg. Ved ikke om det hjælper alle steder, men har hørt at det hjælper at presse hvor man presse kan ;) AG - nu med inst. plads!! :D

Anmeld

16. maj 2008

Marco2

[citat].......også selvom det ikke bliver i "min" vuggestue >( ;)[/citat] sowwy :S det ku' ha' været fedt, men ville helst have hende ind i en inst i vort lokalområde, så hun kan få nogle kammier når hun bliver gammel nok til at forstå hvad det er. Her kommer hun faktisk til at gå sammen med 2 børn fra min mg irl :) Så det ku' være lidt skægt om hun kom til at følges i mange år med dem, både vg, bh og skole. AG

Anmeld

16. maj 2008

Grynt

Ja det kan jeg da godt forstå :P Det er super vigtigt at have venner og danne venskaber med børn der bor ligge i nærheden af en selv (L) Så AG, du er tilgivet (L) Er bare super glad for at du endelig har fået din ønske plads til hende (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.