Er sejlersko stadig in??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

MM1987

DianaMoar skriver:

De er fremme hvert år og har været det i rigtig rigtig rigtig mange år nogen år har de bare været mindre populære end andre Og jeg tror de altid vil komme. de var der selv da jeg var barn.

Okay...

Jeg har først lagt mærke til dem sidste sommer...

Håber de kommer frem igen, så mine fødder kan se frem til en behagelig sommer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Vidunderligeunger

Rollo skriver:

Jeg er butikschef i en mode butik med en del sko leverandørere... Og de har dem ALLE i deres kollektion... Tror først de rigtig blir et hit i år

det tror jeg du har helt ret i ... folk skal lige vænne sig til de er her, så i år topper de heeelt sikkert!! jeg skal i hvert fald ha et par eller 2 da min mor var gravid for tyve år siden, havde hun et par i rød.. wauw  

Anmeld

10. februar 2010

Mor til L&S

BlyViol skriver:

det tror jeg du har helt ret i ... folk skal lige vænne sig til de er her, så i år topper de heeelt sikkert!! jeg skal i hvert fald ha et par eller 2 da min mor var gravid for tyve år siden, havde hun et par i rød.. wauw  

Ja jeg tror også de topper i år.. kønne eller ej

Tror de blir et hit i hvide og marineblå  Tror også jeg skal ha et par til foråret - et par barnevogn skubber sko...

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

En lille smule OFF topic, så da vi var i lufthavnen til og fra Berlin, så var der flere piger med de der KÆMPE STORE briller fra 80'erne... Der fyldte halvdelen af kinderne?!...

Men hvis så SEJLER SKO - HÆNGERØVSBUKSER - og de der briller...

GYS...

OOH MY GOD LOL

Anmeld

10. februar 2010

ekzunz

Er du vimmer hvor føler jeg mig gammel når jeg læser denne her tråd! Jeg HAR jo haft dem - dengang..... - sammen med min Salomon-rygsæk......man var fin - og jeg havde da også op til flere mørkeblå blazere med opsmøg på ærmerne....

Rikke - årgang 1972.....

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Znuzke skriver:

Er du vimmer hvor føler jeg mig gammel når jeg læser denne her tråd! Jeg HAR jo haft dem - dengang..... - sammen med min Salomon-rygsæk......man var fin - og jeg havde da også op til flere mørkeblå blazere med opsmøg på ærmerne....

Rikke - årgang 1972.....

Og jeg føler mig meget ung...

Men det er det dejlige med baby.dk

MVH Mia Maia årgang 1987...som har billeder af hende i barnevognen med far der har multifarvede sejlersko på...

Anmeld

10. februar 2010

ekzunz

Mia Maia skriver:

Og jeg føler mig meget ung...

Men det er det dejlige med baby.dk

MVH Mia Maia årgang 1987...som har billeder af hende i barnevognen med far der har multifarvede sejlersko på...

Jaaa - husker dem så tydeligt. Jeg havde dog kun de mørkeblå - kedelig og konservativ allerede dengang

Jeg har lige luret mine albums men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle med hverken skoene eller blazerne - men der var masser med permanent - og masser af det....

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Znuzke skriver:

Jaaa - husker dem så tydeligt. Jeg havde dog kun de mørkeblå - kedelig og konservativ allerede dengang

Jeg har lige luret mine albums men jeg kunne ikke rigtigt finde nogle med hverken skoene eller blazerne - men der var masser med permanent - og masser af det....

Skønt...hi-hi...

Det er altså sjovt når det kommer tilbage...

Anmeld

10. februar 2010

Sulajma

Sejler sko er mega fede - jeg vil ha sådan nogle når det bliver lidt varmere i vejret

Tak for påmindelsen !

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Sulajma skriver:

Sejler sko er mega fede - jeg vil ha sådan nogle når det bliver lidt varmere i vejret

Tak for påmindelsen !

Super...

Så bliver jeg ikke den eneste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.