Er sejlersko stadig in??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

LotteGabriella

Zafir skriver:

80'erne bliver ALDRIG flotte, uanset hvor mange gange de kommer igen...

så ENIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteGabriella skriver:

så ENIG

En lille smule OFF topic, så da vi var i lufthavnen til og fra Berlin, så var der flere piger med de der KÆMPE STORE briller fra 80'erne... Der fyldte halvdelen af kinderne?!...

Men hvis så SEJLER SKO - HÆNGERØVSBUKSER - og de der briller...

GYS...

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Zafir skriver:

80'erne bliver ALDRIG flotte, uanset hvor mange gange de kommer igen...

Jo...netop 80'erne...

Hi-hi...jeg er så misundelig over at min mor har kunne være moderne med pink body, sorte gamacher og pink benvarmere...(hun var fitness instruktør)....jeg er sikker på jeg er født 20 år for sent...

Men f.eks. blazeren med opsmøg på ærmerne er fremme igen og de klare farver tror jeg også kommer frem igen til sommer....

Så tror du må gøre dig klar på at 80'erne kommer igen igen...

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Zafir skriver:

En lille smule OFF topic, så da vi var i lufthavnen til og fra Berlin, så var der flere piger med de der KÆMPE STORE briller fra 80'erne... Der fyldte halvdelen af kinderne?!...

Men hvis så SEJLER SKO - HÆNGERØVSBUKSER - og de der briller...

GYS...

Jeg har også brillerne...hi-hi....

men hængerøvsbukser...nej...

Eller jo har lige købt sådan nogen harems/gullerodsbukser...

Ha-ha...tror jeg tager et billede med det hele på en dag - kun til ære for dig...

Anmeld

10. februar 2010

saraa

nu ved jeg ikke om de bliver på mode igen i år, men har selv dem du har vist på billedet og har været utrolig glad dem, så uanset hvad synes jeg da du skulle overveje at få et par

knus sara

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Jeg har også brillerne...hi-hi....

men hængerøvsbukser...nej...

Eller jo har lige købt sådan nogen harems/gullerodsbukser...

Ha-ha...tror jeg tager et billede med det hele på en dag - kun til ære for dig...

HAHAHAHA Ja tak Gerne billede...

Men altså - jeg må så sige, at jeg ALDRIG når at følge moden, for jeg dur ikke til ændringer...

Så jeg går bare i det tøj jeg kan lide, som regel sjældent noget der er på mode.

Men ja. - jegkan godt huske min mor i jazzballet-dagenes tid, når hun øvede sig foran spejlene!!... Det var præcis som flash-dance!!... Med tyndt glimmerbælte om maven og de dersens klassiske jazzballet dragter og det... Uhmm. Det var smukt!! FNIS...

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

Zafir skriver:

HAHAHAHA Ja tak Gerne billede...

Men altså - jeg må så sige, at jeg ALDRIG når at følge moden, for jeg dur ikke til ændringer...

Så jeg går bare i det tøj jeg kan lide, som regel sjældent noget der er på mode.

Men ja. - jegkan godt huske min mor i jazzballet-dagenes tid, når hun øvede sig foran spejlene!!... Det var præcis som flash-dance!!... Med tyndt glimmerbælte om maven og de dersens klassiske jazzballet dragter og det... Uhmm. Det var smukt!! FNIS...

Jamen når det hele er hjemme så leger jeg model...

Jamen det skal man jo også bare, men for mig er shopping og mode jo en hel hobby...

Men det er først de senere år jeg er blevet god til det, for det handler jo om at købe noget der ikke kun vare en sæson...

Ja Flash Dance, det er min ynglings film - især fordi min mor hver gang skal vise at hun også kan og derfor står foran fjernsynet og forsøger at gøre hende kunsten efter...

Anmeld

10. februar 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Jamen når det hele er hjemme så leger jeg model...

Jamen det skal man jo også bare, men for mig er shopping og mode jo en hel hobby...

Men det er først de senere år jeg er blevet god til det, for det handler jo om at købe noget der ikke kun vare en sæson...

Ja Flash Dance, det er min ynglings film - især fordi min mor hver gang skal vise at hun også kan og derfor står foran fjernsynet og forsøger at gøre hende kunsten efter...

Jeg køber ALDRIG tøj Jeg går til tøjbyt...

Det gir helt sin egen stil...

Uhm flashdance!!

Anmeld

10. februar 2010

Diana...

De er fremme hvert år og har været det i rigtig rigtig rigtig mange år nogen år har de bare været mindre populære end andre ;) Og jeg tror de altid vil komme. de var der selv da jeg var barn.

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

saraa skriver:

nu ved jeg ikke om de bliver på mode igen i år, men har selv dem du har vist på billedet og har været utrolig glad dem, så uanset hvad synes jeg da du skulle overveje at få et par

knus sara

Det lyder godt...

De ser nemlig også rigtig dejlige ud...

Tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.