"Pøj pøj med det"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, jeg tror vores grineri har afsløret lidt. Men jeg synes virkelig det var skægt.. Vi går bare og siger "pøj pøj med det" herhjemme.. <og så griner vi... Det kommer vi nok til et stykke tid endnu.

Ang svømmerne, så får man jo et mega stort prøveglas, og jeg tror nok liiiige det tog lidt på mandens stolthed da der kom en "bundslat"... Men det var tidligt og han sagde bare " Kl. er 6.30, de er ikke vågne endnu. Det kan jeg jo ikke gøre for! - B-celler"

Virkelig mystisk morgen, fuld af teenage-fnis

Ej det er man altså også nødt til....

Jan sagde også da han kom tilbage efter sædafgang (hi-hi) ved ægudtagningen "det tog lige lidt længere tid end det plejer"...

Hi-hi...

Men ja det bliver nok det nye motto...

Men pøj pøj med det så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

otlitrom

kudsk skriver:

hvor dejligt men lidt sjov hvor man ellers synes det er lidt underligt at skulle aflevere sådan en prøve

Jeg synes det var herligt. Men man skal nok også være påpasselig, for tror ikke alle kan tage sådan en kommentar. Men det er jo et skøn man gør ved den enkelte patient i mødet... bla bla bla, det lød fagligt.

Om ikke andet, så synes jeg det var god humor

Jeg håber, I kommer til at møde nogle dejlige mennesker i Brædstrup. Det er jo også dem vi bliver tilknyttet, når vi engang kommer dertil.

Anmeld

10. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ej det er man altså også nødt til....

Jan sagde også da han kom tilbage efter sædafgang (hi-hi) ved ægudtagningen "det tog lige lidt længere tid end det plejer"...

Hi-hi...

Men ja det bliver nok det nye motto...

Men pøj pøj med det så...

Jeg kom til at tænke på om det ikke var et citat i "Den eneste ene", eller om jeg forveksler med "Så fuck fuck da"... Men det kunne hun jo lige så godt ha sagt.. hihi

Anmeld

10. februar 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Der kommer bare nogle mærkelige situationer, når man får hjælp til at få lavet børn.

Jeg skulle ringe ind til klinikken i morges, da jeg i går havde en kraftig blødning. Jeg præsenterer mig: Hej, jeg hedder Karina *** I har lavet tvillinger på mig og.... bla bla bla.

Bagefter tænkte jeg, at jeg måske lige fik solgt mig selv lidt for meget som avlsko der  

Da jeg blev insemineret gik snakken meget omkring, hvis jeg fik en mulat, hvor jeg så skulle klage henne?? Også en bizar snak - specielt, da lægen pointerede, at hvis den blev mulat, så skyldtes det nok nogle hjemmebesøg, han ikke var herre over..

Ville i øvrigt synes, at det var en skøn "fejl", hvis der kom små søde mulat børn ud til sommer. De er SÅ lækre.

Hihi.. hvor sjovt.. Jeg studser især over "I har lavet tvillinger på mig".. Herligt!

Og mulat børn er simpelthen lækre. Min kusine har 4 mulat-drenge med grønne/blå øjne.. De er bare ikke til at stå for!!

Det bliver spændende at se!

Anmeld

10. februar 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg kom til at tænke på om det ikke var et citat i "Den eneste ene", eller om jeg forveksler med "Så fuck fuck da"... Men det kunne hun jo lige så godt ha sagt.. hihi

Jeg tænkte akurat det samme...ha ha...

Jamen så pøj pøj da (eller fuck fuck da)...ha-ha...

Forresten en fantastisk film som kan ses igen og igen...

Anmeld

10. februar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg tænkte akurat det samme...ha ha...

Jamen så pøj pøj da (eller fuck fuck da)...ha-ha...

Forresten en fantastisk film som kan ses igen og igen...

Ja, jeg får helt lyst til at se den igen Herlig film!

Anmeld

10. februar 2010

Vial

Apropos sædbanker:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg synes det var herligt. Men man skal nok også være påpasselig, for tror ikke alle kan tage sådan en kommentar. Men det er jo et skøn man gør ved den enkelte patient i mødet... bla bla bla, det lød fagligt.

Om ikke andet, så synes jeg det var god humor

Jeg håber, I kommer til at møde nogle dejlige mennesker i Brædstrup. Det er jo også dem vi bliver tilknyttet, når vi engang kommer dertil.

det håber jeg også

men ja du har ret søde nok ikke alle kan tage det, men vi er heldigvis også forskelling

men det er da bedst hvis man kan joke lidt med det og se det sjove i det

for der er nok af de negative tanker

knuzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.