Ka li ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2008

Susan1978

By the way,

ka li ja har du den nye sing star eller har planer om at købe den, eller vil jeg nok gøre det.. vi skal jo være med på det nyeste.. :P

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2008

Tynen

Og nu vi har dig, må jeg så lige spørge om noget helt vildt underligt sådan un af den blå luft?! :$

Jeg var for ca. 100 år siden inde og snage på jeres hjemmeside og læste at du fik PKS med Arthur da du var over tid - Hvordan kan man det?
Plejer man ikke at planlægge det før termin, eller har jeg misforstået det?

Hvis du ikke gider svare er det helt ok - Kom bare lige til at stene over det igen igår aftes!

Trine - Der virkelig burde få sig et liv istedet for at fundere over dem fra Baby :)

Anmeld

15. maj 2008

ka li ja

haha nej jeg har ikke den nye sig star. er det den danske summerpary en?? jeg ved ikke om jeg køber den. og tunen du må gerne snage:D jeg fik pks med arthur fordi de 4 dage over termin vægt scannede mig til at han skulle veje 4500g. og det var stort. og da de så mærkede oppe i mig stod han slet ikke fast! som de ellers troede... så i mit tilfælde(alexander sad fast i mit bækken på vej ud, så han kom ved aks!!)ville de anbefale mig et ks, da arthur ville kunne risikere skader på nakke og skuldre på vej ud. altså måske ende handicappet. så vi aftalte en tid 2 dage efter. så det var ikke lang planlægning;) så det takkede vi pænt ja til. selvom jeg for alt alt alt i verden gerne ville ha født ham selv:'(snøft. der er jeg blevet godt snydt... tror ALDRIG jeg vil få lov.. derfor:D

Anmeld

16. maj 2008

ka li ja

susan er det det nye med de danske numre på??

Anmeld

16. maj 2008

Tut

Hallo KALAHA!!!!

Jeg vil også se din hjemmeside :D

Den står ikke på din profil, så skriver du ikke lige adressen?

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.